Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 1. helmikuuta 2016

My Day 01.02.2015

Heipsan!


tässä ne promarkerit
Hei taas! Mulla on aivan mahtava fiilis! tänään on aika kulunut kun lentäen. on ollut niin paljon tehtävää ja juttuja jota on pitänyt tehdä. Ensinnäkin Lukuloman ensimmäisen päivän kunniaksi lähdin käymään STADISSA siellä kiertelin ja sitten sieltä suuntasin Sellon ostoskeskukseen. Tuli ostettua Promarkerja lisää. ( jos joku ei tiedä, mitä ne niin ne on Tusseja jostka maksavat aika paljon. eli 6 tussia maksaa 15- 22 euroa.) 

Sellon jälkeen mulla tuli kiire palata himaan koska koululla järjestettiin joku hiton abi info joka ei olisi sitten voinut vähempää kiinnostaa. Mutta pakko sinne on vaan mennä kuuntelemaan samat jutu mitkä viime vuonakin. 

Mun pitkä aikainen unelma on ollut tehdä VBLOGIA, mutta ei mun pokka riitä ihan vielä siihen. Olen vähän liian ujo siihen hommaan. Mutta olen kuitenkin halunnut aina tehdä videoita tubeen joten tänään tein 3 tuntia elämäni ensimmäisen videon tubeen. Laitan linkin tubeen tonne alas. video on jotain mitä puhelimella kuvaamalla saa aikaa, kun mä piirrän. mulle piirtäminen on tosi lähellä sydäntä, joten se oli sitten asia jonka uskoin olevan hyvä tapa aloittaa mun tube ura. Vaikka en välttämättä koskaan tule tekemään kunnollista VBLOGIA!




Olen itse yllättävän tyytyväinen tohon lopputulokseen. Laadun saan parannettua vasta kun saan hommattua kunnon järjestelmä kameran ja siihen jalustan, silloin mun kuvaamishomma helpottuu.
Sanon nyt sitten viellä eli mua saa seurata 

Instagram: _pauski_ tai pauskidrawing
Twitter: _pauski_
Youtube: creative pauski
 tossa tubeen viellä linkki

Kiitos kun luit, nähdään taas seuraavan blogitekstin parissa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)