Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 14. helmikuuta 2016

14.02.2016

Ihanaa ystävänpäivää!♥


Jooh eli mahtavaa ystävänpäivää kaikille lukijoille! tiedä että jotkut näkevät kovasti vaivaa ystävänpäivään! Mutta itse en ole tehnyt mitään sen eteen! Joten hmmm.... EI taida tulla hirveetä ystävänpäivä hihkutusta.! (soriiiihhhh....)♥

Mutta siis laitan teidän iloksi nyt jotain mun terveysjuttu ohjeita ^______________^
elikkäs.!

Päärynä pirtelö!

se on tosi helppoa ja nopeeta tehdä :)





PÄÄRYNÄPIRTELÖ!

Kuori 1-2 päärynää
Leikkaa pakoiksi, koolla ei ole väliä.
Lisää se plenderiin
kevyt maitoa puolet päärynöiden määrästä
Ja sit vaan lenderöimään
Ja valmista :)




MUISTA NAUTTIA!♥



 Mulla on tänään ollut tälläinen elän terveellisesti päivä muutenkin,
SALIPÄIVÄ!! tein tänään Mun personal trainerin suunnitelmasta jalkapäivän. Voin sanoa, että mun jalat oli ihan hajalla treenin jälkeen. saattaa olla, että meen tänään vielä juoksee lenkin. Toi huppari joka mulla on päällä, Olen ostanut sen turkista. Voin uskoa, että se ei ole aito. Mutta se on todella hyvän tuntunen ja sen kanssa treenio onnistuu todella hyvin. tossa mun jalkojen juuressa näkyy mun puelimen pitopaikka jota pidän hauiksessa. xD


Lisään  illalla ehkä jotain lisäyksiä :) Mutta kysyisin nyt tälläistä, että kuinkaz moni teistä lukijoista on kiinnostunut näistä mun treenaus päivityksistä?

Mitä te yleensä treenaatte, suunnitteletteko itse treenit vai käytättekö personal trainerin ohjelmia?

MITÄS TÄSSÄ MÄ TÄSTÄ MEEN JATKELEE SUNNUNTAITA:)

♥:LLÄ Pauski


5 kommenttia:

  1. Päätinpä alkaa seurata :D treeni päivitykset olisivat tervetulleita, itekki harrastan salia ja koitan pudottaa painoo :)
    Kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees tosi kiva! Laittelen noin 2-4 kertaa viikossa treeni juttuja. Riippuen viikosta. Ps. Tykkään itse piirtää todella paljon.

      Poista
  2. Heips.
    Ite suunnittelen treenini tai pyydän pauski personal trainerini neuvoa xD.
    Mul on se ongelma et treenaan yleensä eniten jalkoja ja mun pitää alkaa treenata muitakin paikkoja ettei jaloista tuu muussia xD.
    Kiva kun tos päärynä pirtelö ohjees mua pisti silmään toi fairy taustal ja olin sillee "ja laota fairya päärynöiden sekaan :"D" (jk xD) . Ja tota treeni postauksia saa joo olla mut mua ei kiinnostaa treeni ja terveys jutut niin ku 24/7 vaan tykkään välillä löhöilläkin niin voin kyllästyy välil jos joka päivä on jotain treeni juttui xD. ^^;;;;;

    VastaaPoista
  3. Eli tarkotin nyt siis sitä et joku 1-3/4 treeni postausta viikos on ihan hyvä mut joku 5-7 ois mun mielestä liikaa paitsi jos muutat tän treeni blogiksi xD

    VastaaPoista
  4. Itse treenailen aina aivan oman mielen ja ohjelman mukaan, en ole koskaan käyttänyt Pt:tä. Pärjää ihan hyvin ilmankin kun vähän järkeään käyttää reenien suunittelussa jne :)

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)