Welcome to my blog

Welcome to my blog

keskiviikko 24. helmikuuta 2016

24.02.2016

Hei!


Tiedätkö sä sen tunteen, kun on tulossa työhaastattelu  ja olet paikan päällä liiankin aikaisin. Mä tiedän sen tunteen, se on yksi maailman kamalimmista tunteista. Pahintahan siinä on se jännitys. Mutta jooh kyllä mä selvisin siitä haastattelusta. Se oli oikeastaan aika mukavaa. 

Mutta tänään haluan kysyä teiltä sellaista asiaa, että Laittakaa mulle Q&A kysmyksiä. koska haluan tehdä sellaisen postauksen, jossa vastailen niihin :D Heitelkää kysymyksiä, joko jonkun postauksen alle, Twitteriin tai instagrammiin _pauski_. Koska mä oikeasti haluaisin tedä sen ja siihen tarvitaan kyssäreitä!

Onko teillä jotain muuta, mitä haluaistte mun blogissa julkaistavan? Koska musta olisi kiva kertoa jotain sellaista, mikä nostaa lukijoideni mielenkiintoa. 

Nähdään taas ensi postauksessa!♥ 

♥:llä pauski

5 kommenttia:

  1. 1. Muutama sun "outo tapa"?
    2. Saatsä kielen rullalle?
    3. Jos saisit matkustaa kolmen vuoden verran tulevaisuuteen tai menneisyyteen niin kumman valitsisit ja miksi?
    4. Haluatko keimua kanssani? ;D

    VastaaPoista
  2. Aiotko tehä jotain kirja /tv sarja postauksii eli kerrot sun miemipiteistä ja silleen? :3 koska tiiä että luet paljon hehe ewe

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)