Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 25. helmikuuta 2016

25.02.2016/ 5 ASIAA MINUSTA

Moro!


Juuh eli saattaa olla, että esim mun ystävät tietää nä jutut, mutta ei varmasti kaikki tiedä. joten toivottavasti nautitte! minulle saa tonne alas mennä esittää lisää kyssäreitä. vastailen niihinkin :)

1. Musiikki makuni:

Minun musiikki makuuni menee hyvin monelaista musiikkia. esim Eminem:stä- Passangeriin. ja niin eteenpäin. osaan innostaua monesta musiikkista. Tietenkin on musiikkia josta en pidä ollenkaan :D (iskelmä Hyi helkkari)

2. Harrastukseni:

Olen siis harrastanut karatea nuorten suomen mestaruus tasolla. Harrastin sitä noin 11- vuotta sen huomaa varmaan mun kuvista, jossa potkin jotain. 

3. Mistä tykkään:


Mä siis tykkään todella paljon laulaa, ainiin mulla ei ole lauluääntä. sitten rakastan piirtämistä, valokuvausta ja  urheilua. Salilla käynti on minulle tärkeä juttu.

4.  Mun puhelin:


Olen ostanut oman puhelimeni vain koska siinä on todella hyvä kamera joten ostin sen puhelimen vain sen takia.


5. Hiusten väri


Juuh eli en todellakaan ole ruskea, tai tumma hiuksinen mä olen luonnostaa blondi :D piiloblondi. ja siis oikeasti toi blondius on totta ainakin mun kohdalla.

1 kommentti:

  1. Ainoo mitä en tiennyt oli se et sä tykkäät laulaa!:D mä en oo varmaan koskaan kuullut sun laulavan! XD

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)