Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 26. helmikuuta 2016

Minä ja valokuvat♥

Moi vaan moi!♥

Itse ottamia kuvia♥
Siis tänään haluan puhua teille valokuvaamisesta. koska se on todella lähellä sydäntäni. Monesti yritän saada sellaisia kuvia, joita on mukava katsoa, ja niistä jäisi sellainen hyvä fiilis! YOU KNOW WHAT I MEAN! :'D

Itse tykkään kuvata puhelimellani todella paljon, koska  sillä saa ihan suhteellisen OK kuvia :) Unelmani olisi kuitenkin saada järjestelmä kamera. Otan kaikki mun kuvat jotka itse otan, niin otan ne Nokia Lumia 1020 puhelimella, jossa on  41 megapixelin kamera♥  Minulla vaihtelee todella paljon kuvaus aiheet. Löytyy luontokuvaa ja sellaista kuvaa jossa on ihmisiä.


Canon♥
Jos en kuvaa mun omalla puhelimella, kuvaan kaverini Lindan Canonin järjestelmä kameralla. Minusta tuntuu, että olen aina sen kameran kimpussa, kun lähdemme kuvaamaan, koska sillä saa paljon parempia kuvia, kuin mun omalla kameralla.

Jokaisellahan on omat inpiraation lähteet. Minun inspiraationi lähteenä toimii erityisesti We Heart It. Sieltä löytyy minusta maailman ienoimpia kuvia, jollaisia haluaisin itsekkin ottaa♥ Tiedän, että on paljon muitakin ohjelmia, josta löytyy kaikkea hienoa. esim. Tumblr tai Pinterest. 



Katsokaa nyt ♥
We heart it on ollut jo pidemmän aikaa mulle sellainen paikka, josta löytää ideoita ja saa sellaista, jota voi itsekkin jopa yrittää tehdä. En sitten yritä mitenkään sanoa muita paskoiksi, koska niissä muissakin on todella hyviä kuvia.

QUOTE♥
Kuinka moni teistä tykkää lukea niitä Elämän ajatuksia, jota on joka paikassa? Minusta on todella mukavaa välillä lukea niitä, koska niistä tulee monesti sellainen "FIILIS♥" Minusta ne englannin kieliset Quotet on vaan parhaita. Koska niistä saa niitä elämänviisauksia ♥























2 kommenttia:

  1. Noi sun kuvat ja weheart ut kuvat on hienoi!:D emmä tiiä se riippuu niiden quottien aiheista koska oon jotenkin onnistuin weheart itista löytämään sellasii angsti quotyeikin D:

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia! Saisivat olla vaan vähän isompia, että ei tarvitsisi tiirailla :)

    http://maailmanrannikoilta.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)