Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 2. helmikuuta 2016

My Day 02.02.2016

HELLOUH!

Rakastuin noihin vaateisiin!

Mitäs tässä taas tänään. olen saanut pidettyä yllättävän hyvin kiinni tästä mun blogin kirjoittamisesta. Voihan se olla mahdollista, että tää olisi se mun juttu kirjoittaa mun elämästä. Mistäs sitä koskaan tietää. . .Tänään on ollut muutenkin aika mahtava päivä! aika se vaan tuntuu välillä lentävän silleen, että mihin se katosi ja taas välillä on niin pitkä veteistä. mutta eiköhän niin ole kaikilla :D 

Mutta jooh eli tänään olen juonut kahvia varmaan 10 kuppia ja en tiedä miksi... :D Tiedätkö sinä sen tunteen  kun tekee mieli ostaa jotain kivaa itselleen, mutta ei tiedä mitä ja kun viimein keksii mitä haluaa, se on liian kallis... ( sisäinen itku koska kaunis harmaa paita H&M) Mutta en raaskinut käyttää rahaa noihin koska epäilin.... 

Edustava 10/10
että silleen
Paras kaverini Linda, jonka kanssa vietän eniten aikaa. Mietin välillä suuresti miten hän jaksaa mua.... Koska mun jutut on välillä niin RANDOMEJA. Mutta hän kuitenkin jaksaa mua.. :D Tuli sitten tänään taas tapettua aikaa Lindan kanssa. Mitä me teemme lindan kanssa vapaa-ajalla. Noh sanotaan että sitä pystyy jopa kuvailla muutamalla sanalla. (juodaan kahvia, Käydään vaatekaupoissa  ja testaillaan toistemme tavaroita) Mutta siis kuten yleensä, me joimme kahvia ja otettiin selfieitä) Itse testailin myös lindan tavaroita ja tässä lopputulos. Huom en tarvitse silmälaseja, ne on lindan :D. Tässä muutama kuva ♥

NICE COLOR, RIGHT?
Ainiin ostan mä tänään itselleni jotain. Se oli vielä todella hyvä ostos, koska myyjällä kävi joku moka. Olen siis pitkän aikaa havitellut rusehtavaa huulipunaa. ( UNELMA MAC:in Matta ruskea, mutta se pitää mennä ostamaan Stadista) Mutta jooh.... menin nyt sitten kuitenkin ostamaan itselleni kiiltävän ruskean huulipunan Sokoksesta. Sen alkuperäinen hinta oli 7.95 €, mutta mun onnekseni kassalla oli joku arjoittelija joka käi löi väärän koodin sisään ja se maksokin sitten vain 3€. teki mieli sanoa, että ei se maksanut noin vähän. Mutta kenelle nyt ei kelpaa saada meikkejä halvemmalla? Myönnän ainakin itse, että en myönnä koskaan jos saan jotain halvemalla, koska on se muutamakin sentti aina voittoa. Tässä vielä kuva siitä♥


Mutta eiköhän tämäkin päivä ala olla purkissa, joten eipäs mulla muuta!

SEEYA!♥

Pauski


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)