Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 4. helmikuuta 2016

My Day 04.02.2016

Wazaaaaaaaaaaaa!



"puhun äänellä jonka kuulet."
Moti-Pauski päätti antaa mulle valtuudet kirjoittaa sen blogia nyt kun hän itse lukee ruotsia. Pakko nimittäin päästä ylioppilaaksi kun on tullu ostettua se hemmetin moti-hattu aka ylioppilaslakki ;D Oon Linda, se Pauskia yli vuoden vanhempi, mutta henkisesti avian samalla tasolla oleva henkilö. Kuva musta on näkyny täällä ja voi luoja että vaikutan sen perusteella taas hirveen viisaalta... Mut mitäpä sitä realisuutta kaunistelemaan vai mitä ;D Jos näyttää sorsalta niin sitten näyttää *kvaak kvaak* .
Stemppiä!! 5/5
Kirjoittaminen on todella kaukana mun omasta mukavuusalueesta ja siks olinkin alkuksi et "ei luoja mihin mä joudun" ku Pauski sanoi et "NYT SÄ KIRJOTAT JOTAIN". Kyl tää sinänsä luonnistuu, mutta en oo koulussakaan ollu koskaan mitään erityistä kirjoittaja/lukija-tyyppiä. Sen sijaan diggaan videoista enemmän. Ite seuraan tosi paljon tyyppejä tyyliin YouTubessa, koska koen et saan enemmän ihmisestä irti videoiden perusteella, vaikka ne olis hirveesti editoitujakin. Toiseks tykkään blogeista, joissa on paljon kuvia ni tulee sitä visuaalistaki näkökulmaa. Oon oikeestaan aika visuaalinen ihminen..tavallaan :D
Kahvia♥♥

Mun oma päivä starttas heräämisellä klo 11, sillee ihan mun basic unirytmi. Olin himas sillee "take it easy"-meinigillä siihen puol yhteen asti, kunnes mentiin Pauskin kaa ulos syömään lounasta. "Syö niin paljon kuin jaksat"-pizzabuffa oli se meijän mesta ;D Kahvia jälkkäriks ni 5/5.

Ok fine ja koska mä oon niin mainstream ja huomionkipeä niin tässä mun somet:
♦ Instasta ja Twitteristä mun löytää nimellä LindusQ
♦Mun omaa blogia "kirjotan" osoitteessa lindusq.blogspot.fi

LOL

Oli nastaa kirjottaa tänne ja toivon ettei Pauski oo sensuroinu hirveesti tätä ;D Vaikka ymmärrän kyllä, koska mun ulosanti ♥ "Nähdään" taas joskus ehkä sikäli mikäli saan aikaiseksi.
Ps. Ite ainaki ootan Pauskilta lisää videoita, ettekö tekin?

♥:llä LindusQ


Hellouh!♥


Lähdössä tapaamaan Lindaa
Pääsittekin pikkaisen aikaisemmin tutustumaan ystävääni Lindaan! Muistatte varmaan hänet hyvin aikaisemmasta blogi tekstistä. Mutta kuten tuostakin Lindan kirjoittamasta tekstistä huomaa, hän on oikeasti mahtava ihminen!
Lisäilen kuvia tästä päivästä hieman myöhemmin, kun pääsen tietokoneelle. Itselleni tärkeintä on kuitenkin se, että blogilla olisi aina jotain luettavaa.
Minun päiväni oli samanlainen, kuin Lindan koska vietimme suurimman osan ajasta yhdessä.  Joten enköhän anna tämän tekstin olla tänään suurimmin osin Lindan tekemä.

Minulla oli oikeasti todella mahtava päivä. toi kuva on otettu joskus 1 aikaa päivällä. Mutta kuten lindan tekstistä huomasi meillä meni todella  jees tää päivä.:D itse yllätyin eniten kuinka hyvän tekstin linda sai luotua todella hyvän kuvauksen itsestään ja kun luin tota, siitä tulee todella hyvin lindan mahtava luonne esille.

"NYT SÄ KIRJOITAT JOTAIN" jooh mä pakotin ton kirjoittamaan jotain luovaa, koska kuten linda sanoi mä oikeasti luin ruotsia. Itselläni lähestyy kovaa vauhtia ruotsin YLPPÄRIT:(((((((
MUTTA KUTEN SANOTAAN KERTAUS ON OPINTOJEN ÄITI. Nyt kuulostan omasta mielestäni tälläiseltä kamalalta hikipingolta, mutta olen kaukana siitä. Mun on vaan PAKKO lukea koska muuten musta EI tule ylioppilasta.

Lupaa teille, että tulette tapaamaan lindan vielä todella todella monta kertaa mun MY DAY blogeissa. Koska mut tuntien pistän lindan vielä jatkossakin yritää kirjoittaa jotain. PS. LINDA EN POISTA MITÄÄN, :D koska tän tarkoitus on kertoa ihmisestä itsestään. eihän tämä mutten olisi persoonallinen ja muutenkaan todenmukainen MY DAY blogi.

mutta tämä oli taas tässä. Muistakaa alkaa blogin yläkulmasta alkaa lukijoiksi.
ja seuratkaa mua:

♥ Instagram: _pauski_ tai pauskidrawing
♥ Twitter: _pauski_
♥Multa löytyy myöskin muita blogejakin... mutta saatte etsiä ne itse.

⭐ Pauski











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)