Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 5. helmikuuta 2016

My Day 05.02.2016

Heiiih!!

Mitä just tapahtu?

Pistetään nyt perjantain kunniaksi päivitystä tulemaan!!! Nauran sitä, että Lindalla on jo kova ikävä kirjoittamaan!! kuten arvata olen taas kerran lindan kanssa. niinkuin varmaan joka toinen päivä :D Tänään on ollut semi hyvä päivä. Kyllä se eilinen ruotsin lukeminen kannatti, koska pääsin LÄPI ruotsinkokeen :D tätä juhlaa!!!  Perjantaihan on tunnetusti monelle ihmiselle juhlinta päivä ja päivä jolloin pääsee viettämään viikonloppua ja se on myöskin päivä mitä odotetaan eniten MAANANTAINA!!! Mitäs tässä löysin itselleni mahtavan kahvimuin. Parasta on se, että se maksoi 2.50€. 

"Mä en tiedä mistä se johtuu, mutta toivon jo, että olisi kesä! Koska en dikkaa talvesta. Talvella on kylmä.  ~Pauski"
Kesää odotellessa!
"Mopojen tuoksu, jätskin syöminen kuumana päivänä, kesävaatteet ja rantsu. Amen. No onhan niitä paljon muitakin, mut toi nyt on sellanen basic setti" :) ~lindusQ
I♥COFFEE




Mutta kuten jo mainitsin ostin Prismasta 2.50 maksavan MATKAKAVIMUKIN!!!!! Olen jo pitkää havitellut ostavani uuden kahvimukin, koskamun vanha on laatua Clas Ohlson ! Sen mukin kansi ei pysy ollenkaan kiinni joten olen halunnut sellaisen jossa on kierteet ja kahva. Ja nyt löysin sellaisen!!! Tätä ilon määrää!!:'D




Ei ole mun hattu :(
Haluaako joku kertoa mulle jos sattuu uusimaan alueella näkemään tälläistä hattua joka on suht ok hintainenja seetuosa ei lörpötä. koska en halua sellaista lörppö hattua tai myöskän sellaista johon mulla ei ole varaa. Tarkoitan nyt sillä, että ei saa maksaa yli 35€ mutta heitelkäähän osoitteita tohon alas tai kauppojen nimiä ainakin kiitos.

Minun perjantai on ollut MAHTAVA joten toivottavasti saan huomenna yhtä paljon iloa irti. Musta on ollut mahtavaa kun katsoo tän blogin lukija määrien nousua. eihän tässä voi olla muuta kun ylpeä!♥ kiitos kuuluu siitä teille!


Mutta joo mä jatkan illanviettoa ja yritän sosiaalisoitua, koska Linda istuu tossa vieressä :'D (HUPS)


Kiitos kun luit♥
Tässä illalla innostuin vielä päivittämään blogiani, vaikka kohtahan voisi kirjoittaa jo 6 päivän juttuja. Mutta laitetaan nämä vielä tänne! Tässä illalla olen suunnitellut huomenna meneväni kuntosalille treenaamaan ja muuta mitä teen en tiedä sitä vielä. Sanon nyt vielä pari sanaa kamerastani, eli kuvaan suurimmin osin puhelimen kameralla. Minulla on Nokia lumia 1020. itse olen ainbakin tykännyt todella paljon. Tiedän kyllä että Iphone on ollut nyt pari vuotta se nuorison IN juttu, mutta mä ostin tän puhelimen vai siksi että tässä on todella hyvä kamera. mutta jokainen saa tyksiä mistä itse haluaa. Mutta jooh taidan pikku hiljaa sammuttaa tietokoneen ja päivitellä tätä taas sitten huomenna :)


Muistakaa seuraa mua Instassa, Twitterissä ja Youtubessa:D

SeeYa!

♥: Pauski

2 kommenttia:

  1. Vau. Sulla on kiva tyyli ja persoonallinen ulkoasu, ei sellasta mitä lähes jokatoisella näkee :D Jään seurailee tänne! :)

    t. http://thebeautifulshadow.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)