Welcome to my blog

Welcome to my blog

lauantai 6. helmikuuta 2016

MY DAY 06.02.2016

CIAO!!!

winter2016
 LAUANTAI!!!♥.♥  Mun kannattaa ehkä yrittää muuttaa mun unirytmiä, koska nukuin tänään ihan liian pitkään!!! :D olin silleen UUUPS! mutta tota mitäs tässä muuten. Mutta tiedätkö/ osaatko arvata kuinka monta kahvimuki kuvaa oikein otan päivässä :D voin sanoa että aivan liikaa. (koska I ♥ COFFEE) välillä mietin olenkohan addikti kahviin, koska oon lähiaikoina juonut Lindan kahvi varaston tyhjäksi! ( en kommentoi ♥). jotenkin vihjaan taas sitä että olen lindan kanssa...:DD

Tän tekstin olen suunnitelut silleen, että kaikki kuvat tulevat musta/valkoisen. Koska se fiilistely aina välillä kun voi hyödyntää jotain teemaa kuvissani!! Mulla on unelmana ollut pitkän aikaa ostaa järjestelmäkamera. Haluaisin niin kovasti NIKON:in kameran♥
She looks so perfect
~ 5 second of summer♥

Kaikkihan melkein tietää mistä puhutaan, kun puhutaan Kesäkuntoon 2016. Totta kai kaikki tietää sen. Itselläni on ollut jo viime vuoden syskystä lähtien joku ihmeen spurtti kuntosalilla käymiseen. Koska mitäs mä siellä teen, hankin habat..! ( vaikka todellinen syykin on se, että meen katselee hyvä kroppasia jätkiä♥) mutta kyllähän se HABAKIN on plussaa :D
Ystävän tehtävä on
huolehtii!

Kuten manitsin jo mainitsinkin, olen Lindan kanssa AGAIN! Tänään satoi lunta, ja kuten viime blogi kirjoitukseta muistaa et en tykkää talvesta.Otmme kuitenkin ilon irti ottamalla kuvia mun puhelimella! (NOKIA LUMIA 1020).

Hei mitä kuuluu?
Minusta onnistuimme yllättävän hyvin kuvissamme. Niistä tuli todella kivoja. mitä mieltä olette? Heittäkää tohon alas kommenttia.:)
kiitos, että luit. Saattaa olla että lisään tähän vielä jotain myöhemmin illalla!


Kuten arvelinkin! Eli palasin sanomaan vielä viimeisen sanasen. Eli kiitos uusista lukijoista, miten muutenkaan voisin kiittää teitä!





Muistakaa seurata mua Instagram, Twitter ja Youtube.

Seeya!

Pauski♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)