Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 12. helmikuuta 2016

My Day 12.02.2016


HEIPSAN!

ÖÖÖH mistäs tää tuli^__^ 


PERJANTAI!!! Miten voinkaan olla näin onnellinen, että on perjantai. Tää viikko on vaan jotenkin ollut todella STRESSAAVA! Ensi viikolla ainoa kamala asia on RUOTSIN YO-kuuntelu >__<;
Mutta pakko se vaan on. Mulla oli siis tänään Äikän tekstitaidon YO- kirjoitus.  Mutta siis eiköhän mennä tänäiseen ja ei murehdita nyt noita yo- juttuja :D 

Muuten mulla on olut aika jees päivä :D Menoa ja meininkiä on riittänyt. Mä en tiedä mistä tää on tullut mutta oon nyt sellaisella " ANANAS" fiiliksellä, eli vaihtelin esim mun whatsapp keskustelujen nimiä Ananakseksi! Mulla on nyt taas tälläinen päivä kun mikään ei vaan onnaa xD 

Jotein perjantai fiiliksiä
STARWARS Maxfactor
Tänään olen laittanut itseäni jonkun verran. Mua HARMITAA vaan kun mun hiukset on kasvanut todella paljon, joten mun kerroksista ei ole paljoa  jäljellä. Koska ne on liian pitkät. D: mutta no ekä mä sit taas ensi kerralla kampaajalla pääsen leikkauttaa kivat kerrokset mun hiuksiin!! :D Mutta siis laittelen tohon nyt sellaisen kuvan josta näkee mun miekit jota käytä. Jostain syystä pidän todella paljon siitä ripsiväristä!!!!
 laitan sittenkin vaan kuvan mun ripsarista!


Mun kuvat on kyllä välillä aika randomeja :D saa välillä miettiä niitä kuvia, jota julkaisen nettiin.  :D koska sieltä seasta löytyy niitä naaman vääntely ilmeitä.

Mutta jooh MULLA TAITAA TAAS VAAN PURKAUTUA TÄMÄ STRESSI!! D: Koska sitä on jostain syystä vaan kertynyt todella paljon. Saatte muuten varmaan maanantain postauksessa nädä, mitä faija tilasi mulle netistä♥!!! Musta tää mun blogaus on lähtenyt ihan mukavasti ja haluan kiittää siitä teitä, kun olette jaksanut katsella mun päivityksiä ja edes jaksannut sietää mun mielipiteitä asioista :DD koska välillä mulla tulee kirjoittaessa aika BLACKOUT ja kirjoittelen mitä päähän nyt sattuu juolahtaa!


Mutta matavaa nyt vaan hyvää PERJANTAIN jatkoa♥ nähdään taas huomenna!!!

♥:llä Pauski




3 kommenttia:

  1. Hahah täällä on toinen joka on aina ihan yhtä innoissaan siitä kun on perjantai :'D

    VastaaPoista
  2. Kiinnostaa ihan hirveedti et mitä sun iskä on tilannut sulle o3o

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)