Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 16. helmikuuta 2016

My Day 16.02.2016 ja yllätyspostia

WAZZZAAAP!


Moikka taas! Mites teidän päivä on tänään mennyt? itselläni on ollut tänään Ruotsin  YO-Kuuntelu! Se oli musta aika ok! (toivottavasti se meni silleen ok) Muuten olen tänään päättänyt pitää himassa sellaisen breikki päivän,kun en mene salille ja en muutenkaa mihinkään! Kaikilla pitää joskus olla sellainen päivä!

Mutta Lupailin eilen sitä että kertoisin mitä sain postista :D ja joo nyt on kai munkin homma kertoa mikä on se mun "yllätysposti" Rummut soi.  ELI siis mun faija tilasi netistä mulle Kerppaus raudan, koska täältä, missä asun ei löydy mistään kaupasta rautaa, jolla  saisi oikeasti kreppattua. Mutta nyt mulla on kampaamo sarjan kreppausrauta. sillä tulee todella hyvää jälkeä♥
Pääsen nyt laittamaan hiuksisani abiristeilyllä, mieleni mukaan :) 

Selfie time♥
Tässä teille vielä vanhaa kuvaa siitä,kun olen kreppannut hiuksia :)

Pistäkää kommenttia siitä, mitä haluaisitte mun kirjoittavan/ taikka kertovan jotain.Nähdään taas seuraavassa postauksessa :)

♥:llä Pauski

2 kommenttia:

  1. En tiiä mitä toi kreppaus tarkoittaa mut sun hiukset näyttää tos kuvas ainakin tosi hyviltä :D

    VastaaPoista
  2. Itselläkin oli joskus varmaan ala-asteella kreppausrauta, mutta en tainnut käyttää sitä oikeastaan koskaan. :( Siinä tuli mukana joku "levy", jolla olisi kai saanut krepattua tähdenkin hiuksiin. :D

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)