Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 21. helmikuuta 2016

My Day 21.02.2016

Wazzzaaaapppp!


septum♥
Sunnuntai ei voi olla näin tyhmä ja ärsyttävä päivä.  siis se vaan mennyt jotenkin hyvin perseellen.. jos totta puhutaan. siis en ole saanut mitään hyödyllistä aikaiseksi. minulle tuli hirveä kuva kriisi, kun yritin tehdä tätä, kun en ollut kuvannut tänään mitään. 

Mutta nyt halusin kuitenkin jotain tänäseenkin blogi postaukseen. yritän löytää mun lempi netflix sarjasta sellaisen opening videon! Eli siis en jaksa odottaa, että Teen Wolf sarjasta tulisi 5 kausi Netflixiin♥ I can't wait!

mutta siis jos olisitte kiinnostunut jostain sellaisesta jossa kerron netflix ohjelmista jota katon/ mitä voisin suositella postaus, niin laittakaaan kommenttia!



SITTEN vielä yksi kysymys. joon toivon teidän vastaavan tossa alhaalla kommenteissa. Eli olen päättänyt tehdä aina joskus jotainVBLOGEJA tänne, niin mitä te haluaisitte?

itse olen suunnitellut jotain My Day videoita, tai sitten kuukauden suosikit. mutta nyt saa antaa myös ideoita ja aiheita mitä te aluaistte minulta, koska se on minulle kaikista tärkeintä.

sori näin lyhyt teksti tänään, mulla vaan lagaa tänään. mutta no nähdään taas seuraavassa postauksessa :D

♥:llä Pauski

5 kommenttia:

  1. MyDay videot olisi kivoja samoin huoneen esittely sekä erilaiset haasteet ja Q&A videot!

    http://miramarian.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Et oo ainut joka vähän lagaa sunnuntaina. :D Mulla oli kans vähän kuvakriisi huonon kelin takia, mutta hei kissakuvat toimii aina (ja kukkamacrot). :D Jos meinaat tehdä vlogeja blogiin niin kannattaa tehdä erilaisia haasteita vaikka. Toki kannattaa katsoa mitä muut on tehny ja vähän inspiroitua niistä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo, toivottavasti tänään onnaa paremmin. Ja täytyy miettiä mikä inspirois mua 😊

      Poista
  3. Siis todellakin laitat tänne et mitä katot ja suosituksii!! 030 :D (vaikka mulla ei ookaan netflixii xD) ja ei hitsi toi opening on bad ass ja tuli mieleen kun katoin teen wolfin ekan jakson teil x3...ja supernaturalin ja kusin housuun sitä katottaessa o___o ja joo vblogit ois kivoi mut en tiiä mistä xD joku piirustus ois ehkä luonnollisin aluks?

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)