Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 22. helmikuuta 2016

My Day 22.02.2016 and first vblog

Hellouh







Mitäs tosta nyt sitten olette mieltä? Saitte sitä pyytelemää VBLOGIA multa. Kaipaan kovasti mielipidettä tästä videosta. Tää videon on tubeesa ainakin vielä väliaikaisesti piilotettuna, mutta jos täällä tulee paljon positiivista palautetta. Saattaapi olla, että laitan sen julkiseksi. Eli nyt vaan kommenttia alas!! :) kiitos
sitten muuten tähän päivään! Itse sain itseni ylös kunnolla joskus klo 13 aikoihin. Laittelin vähän itseäni ja sitten mulle tulikin jo aika häippästä Lindaa moikkailee.No tosta ylhäältä näkee, mitä tulee kun mä ja linda saadaankäsiimme järjestelmä kamera :D Nyt toi yks vaan tossa siivoo ja mä kirjoittelen blogia. ja oon sillee I HOPE SO, että pidätte mun videosta. Koska mulla olisi oikeasti inspiraatiota tehdä monenlaisia vblogeja. Heitelkää mulle siis kommenttia :D

sitten mua kiinnostaisi kovin tehdäblogi päivitys jossa on osana Q&A postaus!!! jotenkas nyt mulle saa heitellä kysymyksiä tohon alas kommentteihin, Instagrammiin _pauski_, ja Twitteriin _pauski_. aika monipuolisia käyttäjä nimiä eikös! :D

Mutta jooh nähdään taas huomisen postauksen parissa.

♥:llä Pauski









6 kommenttia:

  1. Kiva videopätkä! Olisin voinut pitempäänkin katsella. Musiikki oli just sopiva tuli oikeen pirtee fiilis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa kuulla, että tykkäsit tästä video pätkästä

      Poista
  2. Ja joo jos sulla inspiksii rittää nii todellakins saat laittaa lisää videoita!!:D

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)