Welcome to my blog

Welcome to my blog

lauantai 27. helmikuuta 2016

Q&A VASTAILUA OSA 1♥

KYLLÄ TÄÄLLÄ TARKENEEE!♥


We Heart it!!!♥
Jooh Tänään vastailen Q&A kysymyksiin. Nää kysymykset on tullut mun parhailta kavereilta, koska te muut olitte aika epäaktiivisia :D♥ onneksi kavereilta saa jotain tosi hyviä kyssäreitä♥ Joten LOPETETAAN  tää jaarittelu. (Oon itseasissa tosi fiiliksissä tästä.)

1. Muutama sun "outo tapa"?

Mun oudot tavat....  noh voin sanoa, että tää on vähän jopa oikeasti noloa, eli täöä vastaan jopa muutamaan muuhunkin kyssäriin. Eli mun outo tapa on sellainen, että  kun menen lenkille, mä laulan biisejä! ( Saan aina hävetä silmät päästä kun joku menee mun ohi ja katsoo mua silleen mitä vittua).

2. Saatsä kielen rullalle? 

Kyllä saan, :DDD♥


3. Jos saisit matkustaa kolmen vuoden verran tulevaisuuteen tai menneisyyteen niin kumman valitsisit ja miksi?

Hmmmm... taaksepäin, koska menisin parantamaan mun lukio numeroita.... ( Häpeä) koska sitten tää lukion lopetus olisi ehkä helpompaa ....I♥ LUKIO


4. Haluatko keinua kanssani? ;D

Keinutaaa täysillä ensikerralla kun nähdään :D Mä voin ottaa mukaan sen Antti tuisku kiljaisun ♥ Sä haluut et teen sen samallakun keinun sun kanssa:DD

5. mihin matkakohteeseen matkustaisin jos saisin valita?

We Heart It♥
Siis jos saisin valita ihan minkä vaaan, se olisi ehdottomasti Los Angles. Koska se on mun unelma päästä. Sinne menen vielä joku päivä. Oli mikä Oli. Sinne mä haluan päästä!


6. Jos saisin 100€ mihin käyttäisin ne?


Valitettavasti sillä ei saa järkkäriä, mutta nostaisin lisää RAHAA ja ostaisin sen järkkärin! siitä olen pitkään havitellut ja sen aion hankkia♥


7. Promarkerit vai XBOX 360?

sanoisin, että promarkerit. Vain sen takia, että pääsen toteuttamaan itseäni. Pelaamalla en pääse silleen ja toinen syy on se, että en ole peli riippuvainen. ja rakastan piirtää.

Tänään oli todella jees päivä♥

8. Kill Marry Kiss: Antti tuisku,  Cheek, Kasmir?

Noooohhhhh :D Marry= Cheek, Kiss= Antti ja Kill= Kasmir ._____.

9. Tappaisinko itseni jos TV tulisi pelkkää animea ja ainoa musa olisi jotain anime tyylistä ?


Yksi en tappaisi itseäni, mä vaan en jaksaisi katsoa tv:tä. Ja nightcore menettelee joissakin tilanteissa. kuten jostain tunnetuista biisestä nightcore versiot.

Onneksi VIKA!!!! ^_________________________^~♥

10. Uusin naruto manga vai hissan kirja?

 Linda hanski tykkäisi jos sanoisin hissan kirja joten hissa! ♥ muuten oikeasti kyllä narska!

Kiitos kaikille ystävilleni noista kyssäreistä täytyy myöntää, että jouduin oikeasti miettiä noita!

♥: LLÄ PAUSKI








5 kommenttia:

  1. Ja mä kun luulin et sä tappaisit Antin! D: O---o *yllättynyt* ja jee sä kestät ainakin jonkin verran nightcore...xD ja narskaakik vielä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasmir ei vaan oikein ole mun mieleen, ja ei tossa ollut muitakaan vaihtoehtoja.

      Poista
  2. Uuu.. sulla on kivan oloinen blogi.
    Liityin lukijaksi. :)

    VastaaPoista
  3. Kiva postaus, mulla ois ihan sama vastaus tohon kohtaan 5. Aloin lukijaks:) (Semmonen tuli mieleen, että kun sanoit blogissani, että aloit lukijaksi ja koska se eil minulla jostain syystä näy, aattelin vaan ilmottaa. Mietin, että onkohan siinä joku häikkä, vai oletko vahingossa painanut esim väärästä napista? Laitoin tän tänne, jotta huomaat sen varmasti.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh mun täytyy katsoa.voi olla et se häikkä on mun koneessa. Koska se on tehnyt sitä aikaisemminkin. Mutta katson sen niin jos jossain vaiheessa tulisi näkyviin.

      Poista

Mitäs diggasit? :)