Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 25. maaliskuuta 2016

♥KEINUTAAN JA PALJON MUUTA!♥

Wazzzaaaappp!!!


Mitä teille kuulluu!?! Itselläni on ollut ihan mahtava viikko! Sain just tietää, että  täällä missä mä asun, niin järjestetään joka kesä festari tapahtuma, johon tulee esiintymään tänä vuonna: Roope Salminen ja koirat, Juha Tapio, JVG,  Vesala, Chisu, Antti Tuisku, Benjamin, Sanni, Steve 'n' Seagulls ja Eppu Normaali. Ja parastahan on se, että pääsen sinne töihin! eli ilmaiseksi sissään kuuntelemaan HYVÄÄ musaa ja keräilemään olut laseja! TODELLA JEES DUUNI! :) Kesää odotellessa!

Mulla ja mun kamulla on suunnitelma, et mä yritän metsästää ANTIN nimmarin silloin! koska se tarvitsee sitä kovasti! mä meen keinumaan samalla kun teen töitä! XD





Lisää kuvateksti
Sitten Muutama todella kiva asia vielä! TÄÄ TUNTUU AIKA HIHKUTUS POSTAUKSELTA!
Mutta jooh, eli itselläni oli synttärit tossa 18 Päivä tätä kuuta, täytin 19-vuotta :DD mutta ei niistä sen enempää, haluan vaan sanoa, että sain vanhemmilta lahjaksi munpitkään havitteleman rupun eli KÅNKEN ♥♥ 

Mutta nyt blogin pääaiheeseen, eli mun uusimpaan asiaan mitä sain eilen :) Sain Nikonin D5300 Järjestelmä kameran!♥ Se maksoi muistikorttineen, ja kassineen 628 € Siihen tuli mukana 18-55mm objektiivi. tykkään kyseisestä kamerasta todella paljon! Nyt toivotaan, että mun kuvien ja videoiden laatu parantuu  tän uuden kameran mukana. Itse rupeen tekemään sille MY Day VBLOGEJA . Olen myös suunnitellut ostavani jalustan, jotta pystyn kuvata ilman, että pidän sitä kädessä. 

Muutenkin pitäkää mahtava pääsiäine ja nähdään taas seuraavan blogi postauksen parissa♥

♥: Pauski

1 kommentti:

  1. Kivanoloinen blogi sulla! Jään seurailemaan blogiasi lukijan muodossa! :)

    http://pinjansilmin.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)