Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

Päivät vaan vierii♥ #MILLÄ_EDITOIN_KUVANI

Heipsan!!! 

Pahoitteluni siitä, että en ole kirjoittanut melkein viikkoon yhtään mitään. Mulla on vaan jotenkin tää aika ollut muuta tekemistä ja mulla on muutenkin aika paljon stressiä.... >_________<; koska ylppärit tulee ja mulla on lukeminen vielä pahasti vaiheessa.  mutta jooh sanon , että kun nyt opiskelen ja teen töitä samaan aikaan, mulla ei jää niin paljoa vapaa-aikaa tehdä tätä, mutta lupaan yrittää parhaani panostaa tän tekemiseen!♥

Mutta eiköhän mennäpäivän blogi postaukseen!

#MILLÄ_EDITOIN_KUVANI


Jooh.... uskon, että on olemassa myös paljon parempia ohjelmia editointiin. Mutta haluan nyt esitellä tän mun lempparin. ELI http://www.picmonkey.com/  Jeess! tuolla omien kuvien muokkaaminen on helppoa, ja niistä saa tehtyä super kivoja! Esimerkiksi olen tehnyt mun kansikuvan, tuolla samaisessa osoitteessa. Multa voi tulla kysymään miten tein tämän ja miten tein tuon, vastailen mielelläni tuonlaisiin kysymyksiin.






Mahtavaa! kertokaa mulle mitä mieltä olette näistä kuvista? kuten jo aikaisemmin mainitsinkin, tykkään väsäillä jotain random kuvia! mutta jooh eiköhän tämä ollut tänään tässä! nähdään taas seuraavan postauksen parissa♥



2 kommenttia:

  1. sun blogis on lähteny sikakivasti käyntiin. vaikka ehkäkin tuo tuoreus paistaa vielä tällaisesta tyylin hakemisesta ja lähes valmisulkoasusta. Kirjotat kivasti ja tykkään sun tyylistäs!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Itse olen kirjoitellut jo parin vuoden ajan random blogeihin, mutta tästä on tullut mulle sellainen tää on se mun juttu. Musta on mahtavaa, että pidit tästä. Meen kurkkimaan sun blogia illalla.

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)