Welcome to my blog

Welcome to my blog

lauantai 23. huhtikuuta 2016

ASIAA LIITTYEN BLOGI TIIMIIN!

Wazzzaaaaap!

Hei nyt kaikki lukijani! korvat ja silmät on nyt tarkkana eiks niin? :D Eli nyt sulla on mahdollisuus osallistua Blogitiimiin. Itse en ole se joka valitsee ihmisiä blogitiimin jäseneksi. Laitan tähän loppuun hänen sähköposti osoitteen niin voisi sitten laittaa viestiä :). Tiimiin haetaan mukaan 17-22- vuotiaista bloggaajia. Muistaakseni muuta kriteerejä asian suhteen ei ollut! :D  Laitan tähän liitteenä nyt jempun julkaiseman viestin joka liittyyn asiaan!


"Heissulivei kaikille! Olen yrittänyt kerran aiemminkin perustaa omaa blogitiimiä, mutta silloin en saanut riittävästi halukkaita, joten kokkeillaanpas nyt uudelleen. Hakusessa olisi 4-8 mukavaa ja positiivista bloggaajaa. Tiimin ideana olisi tutustua uusiin ihmisiin, saada mahdollisesti blogikavereita/ystäviä, jakaa bloggaamiseen liittyviä asioita ja bloggausideoita ja mitä muuta nyt keksitäänkään. 

Olen itse 19-vuotias lifestyle bloggaaja. Olen pitänyt blogiani yhteensä 5 vuotta, mutta pitänyt pitkiä ja lyhyitä taukoja, mutta olen palannut taas bloggaamisen pariin ja tällä kertaa en aio lopettaa :D Etsin tiimiin 17-22 vuotiaita bloggaajia. Muuten minulla ei kauheasti ole kriteerejä. 

Jos kiinnostuit, niin ota minuun yhteyttä sähköpostilla. Osoite on jemppuu(at)outlook.com
Kerro viestissäsi itsestäsi, blogistasi, kiinnostuksen kohteistasi, kauanko olet blogannut, miksi haluaisit tiimiin mukaan ja mitä toivoisit tiimiltä. Älä unohda laittaa blogiisi linkkiä ;) 

Jos tulee jotain kysyttävää blogitiimiin liittyen, niin voit laittaa minulle sähköpostia. Toivottavasti kiinnostuneita löytyy riittävästi ja saadaan huippu tiimi kasaan!"

Eipä tässä muuta, me nähdään taas seuraavassa postauksessa :)

♥:pauski

2 kommenttia:

  1. Todella kiva blogi sulla, ihana tälläinen mustan tyylinen. <3 Jään lueskelemaan sun blogia vielä hetkeksi.

    http://justliveyourstory.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Musta on mukavaa saaada positiivista kommenttia! Meen viel tarkistaa sun blogin, mutta mun mielestä olinkin jo sun lukija:)

      Poista

Mitäs diggasit? :)