Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Graffiitit on se juttu!

Wazzzzaaaap!

Kävin tänään kaverin Tanjan kuvaamassa graffiittiseinää vasten! Minusta kuvat joita otimme, niistä tuli todella hyviä ja graffitit toivat kuviin aivan uutta ilmettä! Kiitos Tanjalle, joka auttoi minua kuvamaan ja toivottavasti tykkäsit itsekin minun ottamista kuvistani! Kertokaa te, mitä mieltä olette näistä kuvista ja löytyykö stadin suunnalta jostain hyviä graffiit valokuvaus paikkoja, koska olen tanjan kanssa tulossa sinne kuvaamaan.

Muutenkin een tämän viikon aikana lisää mielenkiintoisia postauksia, Ja my day:täkin on luvassa, mutta mikä päivä se on teille yllätys :D

Olen muuten super tyytyväinen, että olen saanut paljon lukijoita lähiaikoina ja mun blogi on saanut todella paljon hyvää palautetta, voin luvata sen, että siihen FRESH #1 tulee jatko-osa, koska siitä tuli todella paljon postiivistä palautetta ja siihentä johtuen  haluan tehdä tekstille jatkoa.


Olennyt vaihtanut blogini fontin teidän pyynnöstä, toivottavasti se on mukavampi nytte lukemisen kannalta. Minulle saa jatkossakin laittaa kehitys ideoita ja muutakin, jotta pystyn pitämään tätä minulle mielenkiintoisena asiana ja saan teidät  viihtymään tekstieni parissa. Joten en voi sanoa muuta, kuin kiitos suuresti teille lukijoille :)

Nähdään taas seuraavan postauksen parissa!♥


♥:Pauski



14 kommenttia:

  1. Ihanan omaperäinen ulkoasu blogillasi, tykkään :)
    Nättejä kuvia teistä, aika pieniä minun makuuni kylläkin :3

    VastaaPoista
  2. Jee nyt näyttää fontti oikein hyvältä! Helpompi lukea ainakin omalle silmälle, btw upeita kuvia!

    http://nuoruustanssi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä, että helpotti. Kiva, että tykkäsit kuvista!

      Poista
  3. Mäkin oon joskus kuvannut graffitiseinällä ja näistä tulee aina tosi makeita! Fontin vaihto ainakin mun silmään nappi valinta! :)

    ♥ Helena
    Hundred Moments of Happiness

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mustakin niistä tulee ihan suoerhyviä ja ne luo musta kuvaan todella paljon tunnelmaa! Ja hyvä, että fontti on mutten parempi

      Poista
  4. Blogisi vaikuttaa hirmu kivalta! ulkoasu on ihanan erilainen ja mieleenjäävä :) http://loikkivat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! En uskonut että se voisi jäädä kenenkään mieleen. Mutta näköjään on jäänyt :)

      Poista
  5. Yhdyn edelliseen kommentoijaan! Ja harmi kun täällä ei ole mitään tollasia graffitiseiniä, noi ihan oikeasti on niiin kivan näköisiä ! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon. Se on kyllä harmillista, mutta jos joskus menet jonnekin isompaan kaupunkiin, niin niistä kannattaa etukäteen netistä tutkia, kuten itse olen nyt menossa ensi lauantaina STADIIN kuvaamaan grafiittiseiniä.

      Poista
  6. Vähän erilaisempi blogi, tykkään tätä!:)♥

    http://sanniijuliaa.blogspot.fi/2016/04/kuaneudenhoitoa-mary-kaylla.html

    VastaaPoista
  7. Upeat kuvat! :)

    ♥ http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)