Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 18. huhtikuuta 2016

MY DAY ja Muuta säätöä ♥ (VLOG)

WAZZZZAAAAAP!

mitäs te? lyhyt ja ytimekäs kysymys, mutta siihen on varmasti helppo vastata :D mulla on itselläni on mennyt ihan fine! :D Mitäs on pitänyt tehdä teille DIY Video nyt viikon ajan, mutta tätä tietokoneen kanssa tappelua... koska mun videon mokkas ohjelma käy niin hitaalla, et sillä ei saa mitään aikaisksi. nyt kuitenkin sain tehtyä videota taas ja toivottavasti monet teistä innostuisi tästä. Olen välillä miettinyt katsookohan mun blogia ketään sellainen joka halaisi tedä jonkun yhteistyö postaus jtn, esim videon modossa? No nyt se mahdollista, eli laitoin tohon renaan yhteydenotto jutskan, niin siihen voi sitten laitella mulle viestiä. Itse tekisin mieuulsti yhteistyö jututja. Myös täällä jos on bloggaajia jotakin olisi kiinnostneita tekemään Blogitiimi tyylillä, niin voisi laitella toon yhteydenotto juttun mulle vähän viestiä. ja totta kai tohon alas saa myöskin kommentoida. tässä kuussa on vielä paljon luvassa blogiini, ja ideoita on suunnitteilla, mun täytyy vaan saada aikaa toteuttaa ne!

Käytiin tanjan kanssa Cafe Laurissa kahvilla♥
Pitkästä aikaa muulta tulee enemmän tekstiä!♥ mahtava tunne sen takia! muistattehan katsoa myös videoni? Laittelen tähän myös vähän kvia, koska olen innostunut valokuvaamaan sillä mun Nikon D5300 kameralla!


AINIIIIINN!!!!! meinas unohtua, eli laittakaa tähän alas EHDOTTOMASTI jokainen ainakin se yksi Q&A kyssäri, koska sellaista on luvassa!♥ ja otta videosta tulee hyvä, siihen tarvitaan kiperiä kyssäreitä :D

Mutta tässä eilisen MY Day:




Kiitos, että katsoit! nähdään taas seuraavassa postaksessa

♥:PAUSKI

5 kommenttia:

  1. Mainio myday :D se pingviini tyyny oli niin söpö😍 olitte tokmannissa? Muhahah ehk munki pitää mennä sinne shoppailee :----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh tokmannissa oltiin siel oli alennusmyynnit! Suosittelen lämpimästi!

      Poista
  2. VAAN 8.50?! Whaaaat O_O Ite ostin ton Sokkarilta joskus ja maksoin tyylii 16 euroo :DDD Mahti löytö :)!

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)