Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 28. huhtikuuta 2016

The Inspired Room

WAZZAAAAAAP!!



Päätin nyt huoneen siivouksen kunniaksi tehdä ”The Inspired Room” postauksen. Itse olen hyvin inspiroitunut huoneeni pienistä sisustus elementeistä. Tietenkin minun opiskelijabudjetilla ei mitään kummallisuuksia saada aikaiseksi, mutta pienetkin asiat voivat tuoda kivoja yksityiskohtia huoneeseeni. Laittelen tähän yhteyteen kuvia hankinnoista, joita olen hankkinut huoneeseeni.



Ostin kuvassa esiintyvät taulut IKEAsta pari vuotta sitten. Kun ostin noi taulut sellaisina setteinä. Siihen kuului New York, London ja Paris. Minulla tuli hirmuinen himo laittaa lisää jotain näihin tauluihin liittyen. En muista nyt tarkkaan, mikä oli kaupan nimi, mutta löysin vahingossa taulun teemoihin sopivat kellot. Päätin, että laitan kellot tauluihin kuuluvien kaupunkien aikaan. Itse olen tykännyt todella paljon ideasta ja olen saanut kavereilta todella paljon positiivista palautetta tauluihin ja kelloihin liittyen.



Toinen todella tärkeä osa huoneeni sisustusta on Sänkyni ja siihen kiinnitetyt valot ja koristetyynyt. Minusta ne on mukavan persoonalliset ja sopivat todella hyvin huoneeni tyyliin. Sänky on ostettu 4-vuotta sitten Askosta. New York tyynyt ovat myöskin askosta ostettu jokunen vuosi sitten. Tähtityynyt ostin jostain sisustusliikkeestä.  Muistan vain, että yksi tyyny maksoi about 20 €. Minulla on noita tyynyjä 4 kpl ja olen todellakin tykännyt niistä. Tietenkin New York tyynyt tuovat kivaa tyylittelyä lisää sänkyni päälle.


Sänkyyni kiedotut valot ovat olleet minun pelini ympärillä, mutta sitten kyllästyin siihen ja sain mahtavan idean siirtää ne minun sänkyni ympärille.


Jotkut varmaankin miettivät, miksi tein huone postauksen? Syy siihen on se, että siivosin huonettani tänään useamman tunnin ja en ehtinyt editoida DIY videota. Joten halusin sitten tehdä tälläisen postauksen.


Kiitos, että luit tämän!♥  Nähdään taas seuraavan postauksen parissa!

♥: Pauski










2 kommenttia:

Mitäs diggasit? :)