Welcome to my blog

Welcome to my blog

keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Kesän Paras Soittolista♥

Wazzzzzzaaap!!!

Mulla tuli tällä kertaa inspiraatio kirjoittaa teille hyviä biisejä, joista tulee hyvä fiilis ja sellainen ihana kesä fiilis!♥ Toivon, että laittaisitte tähän alas, mistä näistä biiseistä joita laitoin on hyviä ja jos teillä on ehdottaa jotain hyvää biisiä, jota voisin lisätä mun soittolistaan. Itse rakentelen mun soittolistat Spotify: hin. Kuuntelen päivässä todella monta tuntia musiikkia, koska se on vaan se juttu. :)

Laitan tähän nyt TOP 5 biisit mun soittolistalla:

1. Nikke Ankara: Ettei Nyt Vaan Sattuis Mitään
 Niken biisit on ollut pitkään mun lemppareita! Biiseissä on todella hyvät sanat ja Nikke on muutenkin hyvä laulaa.

2.Sanni: Että Mitähän Vittua
Sannin biisit ei ollut aluksi mun mieleen, mutta sitten kun se osallistui Vain Elämää ohjelmaan, aloin itseasiassa tykätä sen musiikista. Jas nykyisin tämä biisi soi usein autossa kun menen jonnekin :)

3.Diddy: Coming Home
Löysin tämän biisin vasta noin viikko sitten ja siitä lähtien olen soittanut biisiä aika nonstop tyylillä, koska se on todella hyvä. Varsinkin sanat on super hyvät!









http://s.mxmcdn.net/images-storage/albums4/2/5/9/8/9/1/34198952_350_350.j
.pg
https://www.musixmatch.com/lyrics/Sanni/Ett%C3%A4-mit%C3%A4h%C3%A4n-vittua
https://en.wikipedia.org/wiki/Coming_Home_(Diddy_%E2%80%93_Dirty_Money_song)#/media/File:ComingHomeDiddy-DirtyMoney.jpg


Nähdään taas seuraavassa postauskessa♥

♥: Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)