Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 12. toukokuuta 2016

Minulle tärkeä harrastus #1

WAZZZZAAAAPP!
















Päätin nyt sitten aloittaa Kertomaan teille yhdestä mulle tärkeästä harrastuksesta. Näitä postauksia tulee olemaan #1-3, koska mulla on siis 3 harrastusta jota rakastan yli kaiken. Mutta Nyt mennään suoraan asiaan!♥

Piirtäminen on ollut minulle aina osanan elämääni,mutta varsinkin 7-luokan jälkeen se on tullut tärkeäksi osaksi elämääni!♥ Se tuli nykyisten parhaiden kaverien kautta piirtämisestä tuli mulle sydäntä lähellä oleva asia! Mietin juuri, että olisitteko innostuneita näkemään vanhoja piirroksiani? Laittakaa tohon alas kommenttia! (Jos esittelen vanhoja kuviani, kerron myös millaisia piirtotyylejä olen käyttänyt ja mitä olen piirrellyt.)

Olen siis piirtänyt nyt aktiivisesti 7-vuotta ja tuon kuvan joka tuossa ylhäällä on piirsin blogia varten, eli se ei ole muualla sosiaalisessa mediassa vielä.  Toivottavasti dikkasit! Nähdään taas seuraavan postauksen parissa♥

♥:llä Pauski

5 kommenttia:

  1. Itsekin rakastan piirtämistä ja olisi tosi kiva nähdä sun piirustuksia täällä blogissa :D

    VastaaPoista
  2. Ihanan omaperäinen ulkoasu sun blogilla 8) Itse en oikein piirtää osaa, mutta vaikuttaa kyllä mukavalta harrastukselta! :D

    VastaaPoista
  3. Oho olet harrastanut piirtämistä kauemmin kuin olen tiennytkään O.o

    VastaaPoista
  4. Itsekkin piirtelen joskus mutta ongelmana on useesti mitä piirrän!! :D http://sanijoanna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Piirtäminen on kiva harrastus! Itselle piirtäminen ja ylipäätään kuvaamataito on vähän hakusessa, eikä omista piirroksista tahdo oikein tulla mitään :D
    Tee ihmeessä joku postaus piirroksistasi ja harrastuksestasi, niitä on aina kiva lukea! :)
    Sulla on kivan näköinen ulkoasu blogissasi!

    Kurkkaa mun blogiin❤

    http://ourhoneymoonblog.blogspot.fi

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)