Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 14. kesäkuuta 2016

Aina ystäviä♥



Kuinkakohan moni teistä minun blogini lukijoista muistaa Lindan? Hän oli todella paljon postauksissani tossa helmikuun puolella. Kunnes hän yhtä äkkiä katosi postauksistani. totuus on se, että hän muutti kauemmas ja yksinkertaisesti ei olla vaan onnistuttu sopimaan tapaamista. Nyt se kuitenkin taas tapahtui, eli tapasin Lindan pitkästä aikaa. Voin suoraan myöntää, että olen totaalisesti kaivannut meidän yhteisiä kahvi hetkiä! No nyt se tuli taas tehtyä! Päästiin kertomaan parin kuukauden edestä juttujamme ja kaikkea mitä on tapahtunut. Ollaan jo sovittu, että nyt yritetään tapaa useammin, eli todennäköisesti olen heinäkuussa seuraavan kerran näkemässä Lindan! Pääsen vihdoin ja viimein stalkkaamaan hänen uuden kämpän!
Mutta tänään siis Linda tuli moikkailemaan mun luokse ja me käytiin vähän kuvailemassa ja muutenkin kierreltiin kauppoja! Unohtamatta kahvi etkeä, vaikka kylläkin Linda joi pelkästään kahvia ja minä vettä :)

Linda oli ihana nähdä sinua ja me nähdään sitten jossain vaiheessa heinäkuussa :D
Okeih ja sitten vielä pikkusta ilmoitus asiaa elikkäs.


 Muistathan . . .

Mennä osallistumaan mun blogin arvontaa! Palknto on vielä yllätys ja voittaja arvotaan vdeolla joten kannattaa osallistua palkinto on varmasti jotain mukavaa :)>> Arvontaan tästä<< Kannattaa mennä katsomaan ja osallistumaan tietenkin :) Tässä sitten vielä muutama kuva tästä päivästä ja me nähdään taas seuraavan postauksen parissa.


♥:llä Pauski




2 kommenttia:

  1. Missä housut :DDDDDD? Ja kiitos päivästä! :) Onneks sää suosi ja saatiin kivoja kuvia pitkästä aikaa^^ TUUT SIT KAFFELLE PIAN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a sitä saa miettiä missäköhän ne on xD ja juoksen laukaten kahville!

      Poista

Mitäs diggasit? :)