Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 21. kesäkuuta 2016

Valokuvaus haaste

Kuinkakohan moni teistä tuli sen minun postauksen, jossa kerroin aloittavani valokuvaushaasteen. Kerroin teille, että se päättyisi 13.7 mutta se päätyykin vasta 21.7.2016. Syy siihen on se, että minun puhelin hajosi ja osa kuvista tietenkin poistui tiedostoista, joten valokuvaus haasteeni alkoin tänään alusta. Älkää huoliko minulla on nyt uusi puhelin, eli Huawei honor 7 lite. Voin sanoa, että tämä on paljon parempi kuin edellinen. Minulla kävi eilen tuuri kun menin ostamaan puhelinta, eli juuti tämän puhelin mallinmyynti alkoi eilen joten sain aivan uuni tuoreen mallin.

Nyt pääsen itsekin snäppäämään, koska ne jotka ei tiennyt snapchattiä ei saa lumiohin.

Muistutus vielä arvonnasta, jonka järjestän minun blogissani. Kannattaa mennä osallistumaan. Kiitos kun luit ja nähdään taas seuraavan postauksen parissa

~ Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)