Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 22. heinäkuuta 2016

Festarikuumetta

Mikä voisikaan olla parempi fiilis kuin se, että pääsee viettämään kesää hyvän musiikin ja ystävien parissa. Ei varmaankaan mikään. Voisin myöntää omistavani suuren festarikuumeen. Olen kyllä ollut töissä tänä vuonna festareilla, mutta en ole periaatteessa päässyt nauttimaan kunnolla siitä festari meiningistä. Kovin olen yrittänyt osallistua esim weekendien ja blockfestien kilpailuihin josta pystyisi nämä liput saamaan, mutta minun tuurillani saan odottaa vielä ensi vuoteen asti. Siis just kun kirjoitan tätä postausta, niin tuli weekendien mainos siitä, kuinka siellä esiintyy Martin Garrix ja Knife Party :((. Siis mun on pakko päästä sinne!!!! Jos jollain on lahjottaa mulle liput niin jään sulle kiitollisuuden velkaa!!! Mutta joo taitaa se kuitenkin mennä ensi kesään.


Tiedän, että monet teistä postauksen lukijoista on varmasti ollut joillakin festareilla tänä kesänä, joten miten olisi jos sinä jakaisit kommenteissa minulle sinun festari kokemukset tai fiilikset.

Toivottavasti pidit taas vaihteeksi postauksestani ja nähdään taas seuraavan parissa.

~ Pauski

2 kommenttia:

  1. Ruisrock 3,5/5 (: Antti oli se pointti miks sinne tuli mentyä, mut se keikka meni ihan pilalle niiden yltiöhumalaisten ihmisten takia. Pisteitä toki hyvästä säästä, sillä sadetta luvattiin, mutta ainoo oli pieni tihkusade ku päästiin yövuorosta. Siivoomisessa ei oo mitään pahaa, mutta ei siitä näystä hirveen hyvä mielikää tullu. Tuli nähtyy jotain sellasta, mitä normi festarikävijä ei ehk pysty näkemään. Nimittäin se roskan ja sotkun määrä oli jotain niin järkyttävää et sitä vaan miettii ihmisten järjenkäyttöä.. BTW! Sun Benkkus kävi ostaa meilt burgerin ♥ ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis osaan samaistua tohon ajatukseen sotkusta, koska jouduin itsekkin silloin siivoamaan niiden muiden jättämiä mukeja ja muuta sälää. Ja hei BENJAMIN PELTONEN!

      Poista

Mitäs diggasit? :)