Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 4. heinäkuuta 2016

On mullakin elämä

Oon koko päivän ollut himassa flunssaisena ja kurkkukipeenä. Monesti kipeenä aika tuntuu hyvin hitaalta. Ja tottahan se onkin. Kipeenä aika kuluu paljon hitaamin kuin normaaleina päivinä.


Mitä olen tehnyt tämän päivän sen lisäksi, että olen yrittänyt parantua.  Olen sopinut työasiat kuntoon. Koska olen menossa rantajameihin duunii.  Sen jälkeen olen katsonut netflix, juonut 10 kuppia starbucks kahvia ja snäppännyt siihen liittyen snäppejä kuten näkeekin. Kyllä voisin todeta, että en omista elämää juuri nyt. Mutta hei tulin sentään tänne blogiinkin tuhlaamaan aikaanne.

Haluaisin myös kysyä, olisitteko te kiinnostuneita saamaan kerran kuussa sellaisen snapchat kuvat postausta? Tai oliskohan teillä jotain muita toiveita mitä voisin tehdä.

Ainiin pitäneen mainita. Onkohan ketään teistä lukijoista kiinnostunut blogitiimin jösenenä olemisesta muutama mahtuisi mukaan. Linkkaa tohon alas blogisi, katselen ja jos on hyvä niin lisään sinut meidän wappi ryhmään. :)

Mulle on jonkun verran tullut kysymyksiä mun muista sosiaalisista medioista. Niin löydät minut

Instagarm/ twitter _pauski_
Snapchat xxpauskixx

Nähdään taas seuraavan pistauksen parissa. CIAO

~Pauski

3 kommenttia:

  1. Toi on kyllä totta että kipeenä aika tuntuu menevän jotenkin tosi madellen.. :D pikaista paranemista sulle! :) ja snapchat postaukset on aina kivoja!

    VastaaPoista
  2. Haha mäkin ylikulutan snäppiä ain kipeenä :D Mut paranemisia sulle!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)