Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 16. elokuuta 2016

Blogi haltuun

Snäppäsin juuri siitä, että te lukijat pääsette aina ottamaan mun blogin haltuun, kun lueskelette minun blogia. Rupesin siinä sitten miettimään miten minä otan oman blogin haltuun. Hiukkasen pohdinnan jälkeen tulin tulokseen, että otan sen hyvin haltuun jo kirjoittaessani sitä teille. Mutta haluan nyt tehdä tälläisen postauksen jossa pääsen ottamaan tämän täysin haltuuni.



JVG- Tarkenee 😘

Itse päätin kuvata teille tänään uutta matskua. Alan varmasti olemaan entistä aktiivisempi mun blogin ja juttujen kanssa, koska mulla on nykyään paljon nopeampaa tehdä hommia. Koska kävin silloin maanataina ostamassa Macbook pro:n.

Alan harjoitella enemmän videoiden tekemistä ja valokuvien muokkaamista. Pakko myöntää, että odotan tulevaa sunnuntaita, koska silloin on pitkästä aikaa vapaata. Kuten lupailin niitä postauksia on tulossa nyt lähi-aikoina, koska olen kohta saanut hankittua kaikki asiat jota tarvitsen postauksia varten.

Haluaisin, että laitatte jotain postaus toiveita, jota voisin toteuttaa tässä kuussa. Ja muutenkin saisi laittaa kommenttia siitä, että mitä mieltä olette tosta kuvasta.



" Harjoittelen Uutta valokuva ohjelman muokkaus ohjelman käyttämistä"

Muuten mietin juuri, että kuinka moni teistä blogini lukijoista ja katselijoista on ottanut jo minun Instagrammin ja Snapchatin haltuun?

Instagram: photographer_pauliina
Snapchat: xxpauskixx

Toivottavasti tekin saitte otettua postaukseni haltuun ja muutenkin viettäkäähän mukava loppuviikko ja nähdään taas seuraavan postauksen parissa😂

Pauski




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)