Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 22. elokuuta 2016

Minulla on tavoite blogini suhteen!

Olen jo jonkin aikaan havitellut ilmoittavani blogin Indiedays blogi sivustolle, mutta minulla ei valitettavasti vielä täyty pari kriteeriä jolla pystyisi päästä indiedays bloggaajaksi. Minulla ei ole yli satoja lukijoita ja tuhansia katselu kertoja päivässä. Mutta olen nyt todellakin päättänyt panostavani entistä enemmän blogiini jolloin saataisin jopa onnistua joskus pääsemään indiedays bloggaajaksi. Mutta se vaatii hurjasti töitä. Mutta mitä olisi tavoitteet ilman haasteita? Minusta ne ei silloin ole hyvä tavoitteita jos siinä ei ole mitään haastetta.


" Haastan itseni ja taitoni, haaveideni edestä"

Joten nyt ajattelin järjestää tälläistä kyselyä teille lukijoille, mitä haluaisitte. Videoita? Kuvia? Tekstiä? Haasteita? Muotia? Meikkejä? My Day:tä? kerrothan minulle tuohon alas mitä haluaisit lukea blogistani. koska ajattelin toteuttaa ainakin yhden toiveen, mutta tietenkin voin ehkä useammankin toteuttaa jos ideat on vaan hyviä. Sen voin sanoa nyt valmiiksi, että DIY: tä on tulossa ja meikkipostausta :).

Mutta nähdään taas seuraavan postauksen parissa ja muistakaahan laittaa toiveita tulemaan!

Pauski



3 kommenttia:

  1. Mulla vähän samanlaisia ajatuksia blogin suhteen, vaikka tosin en haaveile tällä hetkellä blogiportaaliin liittymisestä. :) Mutta haaveita ja tavotteita on hyvä olla olemassa myös blogiin liittyen. :) My day -tyyppiset postaukset on kyllä tosi suosittuja sekä videona että myös teksti + kuvat yhdistelmänä. :)

    http://jennislullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Olen miettinyt myös joskus blogiportaaleihin liittymistä, mutta toistaiseksi se ei ole prioriteetti numero yksi. Ihanaa, että sulla on tavotteita blogin suhteen. Uskon myös, että jonakin päivänä blogiportaalista aukeaa paikka sinullekin! :-)

    VastaaPoista
  3. Hienoja haaveita sulla! Tavoittele niitä! :)

    http://newdaysaara.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)