Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 30. elokuuta 2016

Täydellinen huulipuna valinta syksyyn!

En osaa sanoin kuvailla kuinka onnellinen olen siitä, että emotioneihin on tullut NYX:in meikkejä. Myönnän ostaneeni useamman NYX:in tuotteen. Mutta syksyksi piti hankkia muutamat huulipunat. Eikö se olekkin niin, että tiettyinä vuoden aikoina käytetään tiettyjä huulipunia? Minun valitsemat huulipunat ovat NYX:in mattoja.

Otin niiden kanssa muutamat kuvat ja kuvassa oleva "septum" on sitten feikki, koska minusta se tuo kuviin piristystä. Mutta laitahan minulle kumpi sitten alas kommenttia kumpi väri oli oma suosikkisi ja kumpaa voisit itse käyttää?



NYX: Matte Lipstick Butter



NYX: Matte Lipstick Euro Trash

"Tällä hetkellä oma suosikkini on Butter,  mutta ei toi euro trash ole myöskään pahan näköinen. "

Mutta siis nyt odotan innolla kumpi huulipuna on parempi? ja mitä mieltä olette yleensäkkin noista huulituotteista ja onko kuvat onnistuneita?

Olen tässä kesän aikana havitellut paljon Matta huulipunia ja olen nyt tyytyväinen, kun olen saanut kauniita värejä. Voin sanoa, että en rakasta mitään matta huulipunia kuin näitä NYX:in! Ajattelin nyt vaan näin kysellä teiltä, että olisitteko kiinnostuneita lukemaan lisää näitä mun meikkipostauksia ja jos olette niin mistä haluaisitte, että kirjoitan?

Kun noita kuvia katselin olin itse hyvin tyytyväinen kuvien laatuun ja lopputulokseen, koska niistä tulee omasta mielestäni hyvin esille huulipunan väri ja se miltä se oikeasti näyttää huulilla! Mutta eipä mulla muuta! nähdään taas seuraavan postauksen parissa :)

9 kommenttia:

  1. Kivoja huulipunia. Taidan lähteä marssimaan emotioniin ja ostaa itselleni syksyisen huulipunan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea! Itse dikkasin hirviästi noista NYX:in väreistä

      Poista
  2. Mun mielestä toi ylempi on ehdottomasti kivempi! Ainakin omaan käyttööni olisi, ihan täydellinen nudehuulipuna punaisten hiusten kanssa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis minustakin toi nude eli ylempi huulipuna sopii paremmin. Ja voin ajattellakin jo miten se sinulle sopisi. :)

      Poista
  3. Mäkin oon ihan rakastunut NYXiin (ja feikki septumeihin, haha) ja toi butter varsinkin sopii sulle ihan älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitosta! Mustakin toi septum tuo mielenkiintoa noihin kuviin :)

      Poista
    2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
  4. Heips. Itse pidän tosta vaalemmasta sävystä enemmäm. Sen nimi taisi olla matte master butler? Se on tosi kiva x3. Voitko joskus pistää jotain silmämeikkipostaudta kehiin?:o x)

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)