Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 28. elokuuta 2016

Uudistin blogistani muutamia asioita

kyllä varmaan kaikki jotka on seurannut minun blogiani, ovat huomanneet jo tuon banneri muutoksen. Mutta tarkimmat ovat varmasti myös huomannut, että olen muuttanut oman profiilikuvani ja muokannut pikkaisen fonttien kokoa. Joissakin postauksissa olen lisäillyt vaalean harmaita tekstejä ja muuta sellaista. Joten kysyisin nyt teiltä, onko nämä ollut mukavia pikku uudistuksia?

jos jotakin kiinnostaa millä olen tämän tehnyt, niin voisi kommentoida tohon alas. Koska minulta voisi löytyä mielenkiintoa kirjoittaa juttua siitä.
Huomenna saatte todennäköisesti minun tänäisen my day:n, koska esim nyt kun kirjoitan tätä, kuvaan samalla. Minusta on todella siistiä tehdä erinlaisia postauksia ja tekstejä ihan omasta ilostani :) Nähdään seuraavan postauksen parissa!

BTW haluaisin tehdä uutta Q&A vidiä, joten mulle voisi heitellä kyssäreitä tohon alas tai sitten mun snäppiin xxpauskixx

Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)