Welcome to my blog

Welcome to my blog

lauantai 3. syyskuuta 2016

Hello September

Mahtavaa syyskuun alkua. Minulla on ainakin ollut todella raskas syyskuun aloitus. Olen periaatteessa ollut koko ajan töissä ja ei tunnu löytyvän tarpeeksi aikaa itselleni ja kaikille jutuille, joita minun pitäisi tehdä.  Huomennakin minulla piti olla vapaa päivä, mutta ei... Minua pyydettiin töihin ja kuka jättäisi niin hyvän palkkapäivän väliin? Tietenkin huono puoli on se, että minulla ei niitä vapaa päiviä ole taas vähään aikaan näkyvissä.



Mutta hei nyt muutama positiivisempi asia. Ensimmäinen asia on se, että kohta rikkoutuu blogini 10000 lukukertaa. Olen itse super innoissani siitä, koska kun se menee rikki. Järjestän blogissani NYX: in meikkituotteiden arvontaa. Joten suosittelen jäämään lukijaksi, jos haluat osallistua kisaan.

Toinen mahtava asia on se, että olen pystynyt kehittämään koko ajan blogiani ja saan useasti päivässä tadella positiivista palautetta minun blogistani ja tekstini todella kiinnostaa ihmisiä ja ihmiset jaksavat lukea minun postauksia. Joten haluan kiittää kaikkia lukijoita, jotka jaksavat aina uudestaan nähdä vaivaa. 



Olen ajattellut tehdä sellaisen Get Ready With Me. Se tulee sitten, kun mulla on vaan joskus aikaa kuvata sitä. Itse odotan jo innolla Syksyn kunnolla alkamista, koska se on valokuvaajalle LUXUS aikaa kuvat. Joten uskallan luvata paljon lisää minun omaan kuva materiaalia. Jos jotain lukijaa kiinnostaa enemmänkin mun valokuvailut ja haluu nähdä niitä heti. Kannattaa etsiä Instagrammista @photographer_pauliina. (tai katsoa tosta linkistä). 

Eipäs tässä muuta, nähdään taas seuraavan postauksen parissa :D

Pauski


4 kommenttia:

  1. Odottelen täällä jo ihan innoissani tuota NYX tuotteiden arvontaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin odotan minäkin koska sit voin juhlia sitä, että mun blogia on katsottu 10000 kertaa

      Poista
  2. Tosi kiva tuo alempi kuva! Pitääkin varmaan joku päivä käydä NYXin ständillä kattelemassa, jos sieltä joku syksyisempi huulipuna tarttuisi mukaan...

    VastaaPoista
  3. Hei noi kuvat oli taas kivoja ja ihana teksti

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)