Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 2. syyskuuta 2016

Musiikkia treenaamiseen!

Itse olen päättänyt taas aloitella kunnon treenaamista. Olen alkanut käymään ahkerasti uimassa, mutta olen myös päättänyt, että rupean käymään salilla taas enemmän. Mutta mitä on treenaaminen ilman kunnon rytmittävää musiikkia. Minusta musiikissa pitää olla kunnon rytmiä ja sen pitää olla kannustavaa ja sellaista, että kun sen pääsee loppuun, voi tuntea vain voittaja fiiliksen. Ajattelin listata tähän alas muutaman todella tehokkaan treenaus biisin ihan vaan syyskuun kunniaksi.


Syyskuun treenaus biisit:

Avicii - Levels
Galantis - No Money
Major Lazer - Light It Up
Alan Walker - Faded Remix
Cheat Codes - Sex
Flo Rida - Good Feeling

Voisitko itse kuunnella jotain noista biiseistä treenatessasi? Ja onko sinulla ehdottaa minulle joitakin hyviä biisejä treenamiseen. Koska niitä olisi mukava lisätä minun omaan Workout listaan!

Pauski

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä etenkin salilla treenatessa musiikki on kyllä ihan ehdottoman tärkeetä. Monesti sitä tekee musiikin tahtiin toistoja, joten on oltava jotain menevää ja josta saa paljon energiaa! Sun listalla tykkään eniten tosta ensimmäisestä, muitakin voisin kuunnella, mutta tykkään itse kuunnella ehkä vähän menevämpiä kappaleita treenatessani.
    Erilaiset remixit on tosi hyviä ja tykkäisit varmasti myös spotifyn Hyvää oloa - treenilistasta. Kannattaa kokeilla!

    energiapistos@gmail.com

    VastaaPoista
  2. Siis oon kans ihan samaa mieltä siitä et treenimusiikin pitää olla sellasta tosi vauhdikasta et sitä treeniä jaksaa tehä. Tai siia jaksaa sitä tehä ilmankin musaa mut se musa ei missään nimessä saa olla liian hiljasta ja rauhallista treenatessa
    Pitäiski alkaa taas treenaa....

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)