Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 5. syyskuuta 2016

Odotan jo syksyä!

Periaatteessa syksy on jo alkanut, mutta minunlaiselle ihmiselle joka valokuvaa. Syksyn odottaminen on pitkä aika. Koska haluaisin mennä jo kuvaamaan keltaisia, punaisia ja oransseja lehtiä ja metsiä. Minusta syksy on hyvin kaunista aikaa ja varsinkin sellaiset päivät, kun paistaa aurinko. Olen nyt suunnitellut sellaista asiaa, että ostan joulun alla tohon minun Nikonin kameraan uusia objektiiveja. Esim: Kalansilmän, jotta voisin kuvata paremmin My Day:tä.


Päätin siis kovan valokuvaus himon takia lähteä ilta lenkille ja valokuvaamaan erityisesti. Onnistuin jopa ottamaan muutaman todella kivan kuvan. Olin heti silleen nämä pitää julkaista blogiin. Ennen kun alat selaamaan noita kuvia. Laita tuo biisi päälle. Koska itse kuuntelin tuota biisiä tänään, kun kävin kuvaamassa. :)





Mitä tykkäät näistä kuvista? ja mikä on lempparisi? Kerrothan siitä tuohon alas!


Kiitos, kun luit taas kerran blogiani. Nähdään seuraavan postauksen parissa!

Pauski

5 kommenttia:

  1. Syksy on todella kaunis vuodenaika. Keksin kyllä kaikista jotain hyvää, mutta nuo utuiset syysaamut, kymmenissä väreissä leimuava ruska ja jaloissa rapisevat vaahteranlehdet. Pimenevät illat kun voi taas kaivaa kynttilät esiin ja valaista asunnon vanilijantuoksuisillä tuikuilla.. Synkkää, mutta parasta <3 Niin ja mun lemppari noista kuvista on keskimmäinen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosta olen aivan samaa mieltä! Ja kiitos mielipiteestä mikä on paras kuva :) jään innolla odottamaan lisää kommentteja.

      Poista
  2. Ihania kuvia! Mutta jotenkin tuo jossa pidät lehteä ilmassa on mun suosikkini! :) Tykkään myös syksystä vuodenaikana, koska silloin voi taas kaivaa kynttilät esille ja tunnelmoida! Ja myönnettäköön että värikkäissä puidenlehdissä on sitä jotain taikaa.. (;

    http://erilainenlumihiutale.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Syksy ♥ Pitäisi itsekin lähteä ulos ja ryhdistäytyä tuon kameran kanssa!

    Keskimmäinen kuva ehdottomasti paras, ihanasti tulee auringonvalo takaa ♥

    VastaaPoista
  4. Mun lempparikuvat noista on toi eka ja vika x3

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)