Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 1. syyskuuta 2016

Sokeriton syyskuu

Somet on täynnä tätä haastetta, jota moni ajatellut testata. Tietenkin onhan jokaisella omat rajata ja sääntönsä tämän suhteen. Olen itsekkin päättänyt vähentää tämän kuun aikana sokerin käyttöä, eli yritän osallistua tähän haasteeseen. Olen tietenkin sallinut tiettyjä asioita ja suunnittelut asioita, jolla pystyisin pysymään kurissa. Koska myönnettävästi itse myönnän tykkääväni makeisista.

Mutta hei minusta olisi siistiä inspiroida lukijoitani osallistumaan tähän haasteeseen ja tekemään ovat tavoitteet sokerittoman syyskuun suhteen. Itsekkin olen asettanut tavoitteita ja ideoita, jolla pystyisin suorittamaan tämän.


Kuinka moni teistä lukijoista on ajattellut osallistua tähän sokerittomaan syyskuuhun ja haluatteko, että teen postausta mun tavoitteista?

4 kommenttia:

  1. Tee postausta sun tavotteista✌
    Ite tein päätöksen et yritäm syödä enemmän kuituja (leipää ja kasviksia),pähkinöitä ja banaania täs kuus. Saa vaan nähä mitem käy...mut yks pähkinäpussi mulla jo on xD

    VastaaPoista
  2. Itsekin pyrin syyskuun aikana vähentämään herkkujen syöntiä, mutta mitään varsinaista suunnitelmaa en ole tehnyt. Tsemppiä sulle tähän haasteeseen! :)

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)