Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 6. syyskuuta 2016

Syksyn inspiraatio kuvat

Selailin tässä illalla We Heart It sivustoa. Ja huomasin että tykkäsin todella monesta syksyisestä kuvasta. Joten sain mahtavan idean tehdä tämän päivän postauksen niistä kuvista. Periaatteessa tätä postausta voisi kutsua syksyn inspiraatio kuva postaukseksi. En muuten tiedä kuinka moni teistä on huomannut, että minulla on tullut aika tiuha postaus tahti. Mutta kun inspiraatiota löytyy, niin mikähän siinä jos kirjoittelee ja kuvailee! Linkkaan tohon alas kaikki osoitteet kuviin, jotta voitte käydä itse tykkäämässä kuvista jos niistä jokin kiinnostaa. Välillä mietin tekisinkö jonkun samantapaisen Instagram inspiraatio postauksen? Hyvin mahdollista se on. Mutta nyt siirrytään niihin kuviin.









Linkit:


"Mikä kuva sinusta oli inspiroivin ja parhaimman näköinen?"

(pieni muistutus, että nämä kuvat eivät ole minun ottamia)

Mutta kiitos, että luit taas kerran ja nähdään taas huomenna uuden postauksen parissa :)

Pauski


3 kommenttia:

  1. Mä pidin eniten tosta kaakaomukit tuolilla! Ois niin siistiä kokea itse joku ton kaltanen tilanne, ois vierellä vielä sellanen ihminen jolla uskaltaa ja osaa puhua kaikesta! :)Mitäköhän syvällisiä ja ihania keskusteluja mä kävisin..

    http://nykyajannuori.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Tee joskus vastaava instagram postaus x)) mä tykkäsin tosta autumb sydäm kuvasta ja tosta kuvasta mis oli kamera x))

    VastaaPoista
  3. Olipa kiva postaus. Itseä sykähdytti eniten tuo syksyinen maisema :)

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)