Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 29. syyskuuta 2016

TILANNE ON NYT SOS!!!

Siis mulla oli eilen illalla mahdotonta saada unta, koska sain maailman parhaan viestin eilen Instagram directin kautta. Monet tietää, että tykkään todella paljon festareista. Puhun niistä todella useasti. Mutta yksi mun pitkä aikaisista toiveista toteutui eilen illalla. Siis oon tänäänkin ollut silleen mitä vittua, ei tämä ole mahdollista. Onks se vaan unta, mutta pakoo myöntää että se ei ole unta. Ja siis tämän takia haluaisin vaan itkeä onnesta.

Mutta siis mistä on kyse. Pääsen Mikael Gabrielin keikalle Eckerö Linelle. Sain liput minulle ja yställeni Eckerö Linelta! Siis haluaisin vaan itkeä onnesta! Siis oon kuunnellut niin pitkään MIKAEL GABRIELIA! Rakastan sen biisejä ja oon aina halunnut sen keikalle! Miten jaksan odottaa puoltoista kuukautta? Joten tässä tulee pitkä puoltoista kuukautta!!

Oon suunnitellut, että kuvaisin sinä päivänä teille MY DAY:n, jotenkas onko täällä sellaisia ihmisiä, jotka odottaa sitä vidiä??? itse olen niin innossani, että en kestä. Haluaisin saada yhteiskuvan mikaelin kanssa, vaikka se ehkä nyt ei ihan ole mahdollista. Mutta jos saan mahdollisuuden, niin todellakin pyydän.
Kuva

Onks ketään muuta lukijoista tulossa 18.11 Mikaelin keikalle Eckerö Linelle? Olisi  kiva kuulla teidän odotuksista. Ja jos et ole tulossa, niin kerro olisitko haluunut ja oletko joskus ollut hänen keikalla!?

Mutta eipäs tässä tänään muuta! <3

Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)