Welcome to my blog

Welcome to my blog

lauantai 1. lokakuuta 2016

Lokakuun Playlist

Päätin taas koota tänne sellaisen soittolista idean. Tämä sisältää pelkästään Mikael Gabrielia ja vain elämää biisejä. Koska minulla on nyt sellainen hetki, että haluan kuunnella Mikael Gabrielia. Mutta hei heitelkäähän kommentteihin teidän tämän kuukauden lempi artisteja ja biisejä.


Minun lokakuun soittolista

Mikael Gabriel
...
Helium
Kipua
Kovaa
Älä herätä mua unesta
Sä olit oikeessa
Pohjoisen poika
Viimeisen Kerran
Rakastu räppäriin
Woppaa
Vastatuuleen
Päästä mut pois
Elämästä irti
Kuule mua
Se tyttö
Yksipuolista rakkautta

Vain Elämää
...
Mun Koti ei oo täällä
Pauhaava sydän
Päästä mut pois (Suvi Teräsniska)
Kovaa (Anna Puu)
Älä herätä mua unesta (Chisu)
Vastatuuleen (Hector)
Kipua (Lauri Tähkä)
Viimeisen Kerran (Mikko Kuustonen)


Toivottavasti tykkäsitte :) Nähdään seuraavan postauksen parissa!

Pauski


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)