Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 18. lokakuuta 2016

Minä haluaisin nähdä maailmaa

Päätin näin illalla kirjoitella blogia. Pohdin tossa jonkin aikaan, mitä minä oikeasti haluaisin tänään kirjoittaa. Pohdin, pohdin ja pyörittelin päässäni monia ideoita. En tiedä onko teillä koskaan tälläistä, että ideoita on paljon. Mutta niiden toteuttamiseen vaaditaan aikaa ja vähän sitä rahaakin. Sitten muistin tämän postaus idean.
         Itselleni matkustamisesta on tässä lähi vuosina tullut todella tärkeä asia ja se on lähellä sydäntäni. Olen sen myötä kiinnostunut töistä ulkomailla ja varsinkin matkustamisesta ulkomaille. Mutta jotta tämä ei menisi täysin yleiseksi selitykseksi siitä, että haluan sitä ja tätä. Olen ajatellut, että haluan  syventää tätä postausta. Kuvat olen kerännyt tähän postauksen kuvia We Heart It sivustolta.
Kuva

Siirrytään ajassa taaksepäin vuoteen 2014. Tämä on vuosi, jolloin en ollut koskaan ollut lentokoneessa, ainoat maat jossa olin sitä ennen käynyt oli Viro Ja Ruotsi. Minulla oli silloin hyvin suuri inho englannin oppimista kohtaan. Ongelmani oli se, että vaikka kuinka opiskelin sitä, en vaan oppinut. Olin siis todella kehno englannissa. Siitä johtuen monesti yritin kaiken tavoin vältellä englannin puhumista, koska minusta tuntui, että ymmärsin melkein kaiken mitä minulle puhuttiin, mutta en osannut vastata takaisin. Joten mielenkiintoni ulkomaita kohtaan ei ollut niin suuri.

Kuva
Vuonna 2015 alkupuolella päätimme perheen kanssa, että lähdemme ensimmäiselle ulkomaan matkalle. Varasimme matkan heti alkuvuodesta. Matkahan oli vasta kesällä 2015. Ensimmäinen lentokone matkamme ulkomaille kulki kohti Turkkia ja tarkemmin katsottuna Alanyaa. Matkalla huomasin, että ei sen englannin käyttäminen ollut niin vaikeata, kuin olin pelännyt. Voin sanoa, että juuri tuo matka on aiheuttanut minulle varmaankin pysyvän MATKAKUUMEEN! Koska sillä reissulla tavallaan osa minua heräsi henkiin ja ennen kaukana sijainneet unelmat saivat mahdollisuuden toteutua. Tämä unelma oli tärkeänä osana tulevaa vuotta.

Kuva
Vuoden 2015 toive toteutui, kuten olin toivonutkin. Eli varasimme uuden matkan ulkomaille ja uuteen maahan. Kreikkan saarelle Kretalle Katos Stalos Nimiseen kaupunginosaan varasimme matkan kesäksi 2016. Matka vain pahensi ulkomaille lähtö kuumetta. Minusta tuntui, että se 1 viikon reissu ei riittänyt ja jäin janoamaan lisää. Nyt tiedän onneksi, että olemme taas seuraavana kesänä matkustamassa jonnekkin Euroopan maahan ja pääsen siellä taas kuvaamaan uusia kuvia ja nauttimaan uudesta maasta.
             Yksi minun suurimmista haaveistani on päästä joskus yhdysvaltohin ja varsinkin katsomaan Californiaa, New Yorkkiin ja Los Anglesiin.  Joten miksi en nyt näin postauksen lopuksi kysyisi teiltä arvon blogissani vierailijat, että Mihin maahan sinä haluaisit matkustaa ja onko jollakin samanlaista tarinaa liittyen ulkomaihin?
      Nähdään seuraavan postauksen parissa. Joka onkin jo varmaan huomenna. Toivottavasti nautit postauksesta ja viitsit kommentoida jotain tuohon alas, koska kommentit saavat minut aina hyvälle tuulelle.

❤︎: Pauski

1 kommentti:

  1. Ihanaa, että sulla tuli into ulkomaita kohti! Pitää vaan rohkeesti käyttää kieltä, niin kyllä se siitä lähtee sujumaan. Just nyt mä haluisin lähtee jonnekin Aasiaan, mutta opiskelijana ei oikein ole rahaa ja aikaa, joten pitää ehkä jättää vähän myöhemmäksi se sitten.

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)