Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 20. marraskuuta 2016

Keikka kuvaamista

Kuten jo noin 2 kuukautta sitten hihkutin sitä, että "jee jee Mikael Gabrilin keikalle!" Eilen se keikka sitten oli. Kuten lupailin My Day:tä, sitä on tulossa. Editointi on vain vähän vaiheessa vielä. Halusin kuitenkin jakaa teille jo jotakin siitä keikasta, joten tässä olisi muutamia kuvia. kamerana käytin Nikon D5300 ja objektiivi oli 55-300mm. Kommentoithan alas, mitä pidit kuvista :) Tässä vielä biisi, jonka voitte laittaa päälle, jotta pääsee fiilikseen :)










Olen itse todella tyytyväinen kuviini ja minusta ne ovat hyvin onnistuneita. Mitä mieltä sinä olet.

Haluaisin vielä kiittää Eckerö Lineä siitä, että pääsin kuumtelemaan tämän keikan. 

Pauski

4 kommenttia:

  1. Oli tosi hyviä kuvia. Varsinkin noi ns. Keskellä olevat Kuvat on hienoja..tai no mun lemppareita xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees kiitos. Ja siis olen itse ehkä jppa hieman yli ylpeä minun kuvistani xD

      Poista
  2. Ooo! Tosi hienoja kuvia on! Tykkään muutenkin Mikaelista heh :D
    Blogisi vaikuttaa muutenkin kivalta ja kiva että teet myös vlogeja, koska niitä tykkään myös katsella. :)

    VastaaPoista
  3. Hyviä kuvia oot saanut otettua! Toiseksi alin on mun suosikki. :)
    meikkiarsenaali.blogspot.fi

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)