Welcome to my blog

Welcome to my blog

keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Kuukauden inspiraatio kuvat

Taas on se aika kuukaudesta, kun tulen tänne kirjoitelmaan postausta inspiraatio kuvista. Monet edelliset kuukauden inspiraatio kuva postaukset on ollut hyvin suosittuja, joten miksipä ei. Haluan ensin kertoa teille vähän mitkä kuvat ovat inspiroineet minua näissä tulevissa kuvissa.

Ensimmäinen asia on tuleva muutto, josta kerroinkin jo tarkemmin edellisessä postauksessa. Eli olen keräillyt inspiraatiota tulevaa asuntoa varten. Ja niille, jotka tietävätkin jo edellisestä postauksesta, että minulla oli kamala stressi olenko saanut asunnon vaiko en. Niin voin helpottuneena kertoa, että sain sen. Nyt vaan jännityksellä odotan tulevaan solu kämppä kaveria.

Toinen asia, joka on inspiroinut minua on tuleva blogitiimi postaus. En aihetta vielä sen tarkemmin käy läpi, mutta jotain vihjeitä voitte saada kuvista. Koska haen monesti inspiraatiota We Heart It sivustolta. Mutta se siitä. Kolmas asia on se, että olin Mikaelin keikalla, kuten tietäjät tietää. Joten varmasti mikaelin biisin sanoituksia löytyy mukana.

Mutta eiköhän löydä kuvia kehiin, jotta tästä ei tule pelkkää selittämistä. Laitathan alas kommenttia, mikä oli sinun suosikkisi ja hei kaikki kuvat löytyvät TÄÄLTÄ.










Minun oma henkilö kohtainen suosikkini on ihan tämä viimeinen kuva. Minusta see on hyvin tunteikas ja tunnelmallinen. Tykkään muutenkin sen väri maailmasta hyvin paljon. Minulle ainakin kelpaisi saada tollanen hetki edes pieneksi hetkeksi. Nautin kuvasta siis hyvin paljon. Minusta ei nämä muutkaan kuvat huonoja ole. Mutta tämä alimmainen saa vaan jotenkin niin voimakkaan tunnelmallisen hetken, että siitä ei voi muuta kun nauttia. Hei kiitos, kun jaksoit taas kerran lukea mun postauksen ja nähdään sitten seuraavan kerran joulukuun postausten parissa.

Pauski



2 kommenttia:

Mitäs diggasit? :)