Welcome to my blog

Welcome to my blog

maanantai 28. marraskuuta 2016

Mä Muutan Omilleni ❤︎

Minua kutsuisi nyt tammikuussa Restonomi opinnot XAMK:issa. Sinne olisi sitten muutto edessä. Eli pääsen muuttamaan omilleni. Olen oikeasti asiasta hyvin innoissani. Koska olen havitellut sitä viime keväästä lähtien ja nyt viimein se tapahtuu!



Joten ajattelin, että voisin nyt jakaa teillekin hieman mun fiiliksiä muutosta. Oikeasti ette tiedäkkään kuinka stressaavaa on se, että olet maksanut ennakko vuokran asunnosta josta piti tänään tulla vahvistus. Ja no tietenkin mun stressin lisäämiseksi se ei tullut. Mulla on siis vain kuukausi aikaa saada asunto 300 kilsan päästä. Voitte siis uskoa stressin määrän. Olen muutenkin joutunut käymään kelassa selvittelemässä opintotuki asioita ja soittelemaan työnantajalle, että voisin jatkaa työskentelyä uudellakin paikkakunnalla. Koska jos moni ei tiedä, opintotuella ei pitkälle pötkitä.

Mutta minun huojennukseksi saan jatkaa työskentely ja pääsen aloittamaan korkeakoulu opinnot. En tiedä onko teistä blogini lukijoista ketään saanut nyt opiskelu paikkaa, mutta olisi kiva kuulla teidän fiiliksistä. Minua jännittää myöskin se asia, että millainen ihminen on se henkilö, joka muuttaa kanssani asumaan soluasuntoon. Sitä jännityksellä odottaen.


Toivottavasti täältä löytyisi myös joku lukija, joka pystyy jakaa tossa kommenteissa vähän tuntemuksiaan.

Pauski

10 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon kouluun pääsystä! :) Vaan 1/4 hakijoista pääsee ammattikorkeaan, eli jos pääsit vielä ekalla yrittämällä ensimmäiseen hakuvaihtoehtoosi niin voit olla todella tyytyväinen itseesi! Muistan kun 2010 sain tiedon että pääsin ainoaan hakupaikkaani, olin niin innoissani! Jouduin muuttamaan 200km päähän, ja toi kämpän etsiminen etänä oli kyllä mielenkiintoista :D Onneksi mulla oli kaveri joka asui tulevalla opiskelupaikkakunnalla, joka kävi mun puolesta esittelyissä ja hänen suosittelun perusteella sitten valkkasin asunnon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse pääsin nyt tokallahaku kerralla. Koska keväällä jäin nuolemaan näppejäni 3varasijalle. Nyt hain ihan toisen alan koulitukseen ja 3 vaihtoehto aukes mulle. Vpin sanoa, että olen hyvin yllättynyt asiasta edelleenkin.

      Poista
  2. Suuret onnittelut opintopaikkasi johdosta! Restonomin opinnot ovat varmasti mielenkiintoiset ja avaavat mahdollisuuksia moneen :)

    VastaaPoista
  3. Lovely post *
    Great blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    VastaaPoista
  4. Onnea saadusta koulupaikasta :)

    www.tiiaemilia.blogspot.com

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)