Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 25. marraskuuta 2016

Mikael Gabrielin keikka My Day 18.11.2016 VLOG


Minulla on mennyt todellakin aikaa tämän videon editointiin. Joten toivottavasti tykkäätte. Pakko sanoa että kun katsoin noita keikka pätkiä uudestaan, minulle tuli ihan super hyvä fiilis. Olen suunnitellut ostavani Mikael Gabrielin HIMMEE liput. Onkos kukaan teistä suunnitellut niiden hankkimista. Mutta jotta pääsette videon pariin, niin tässä se nyt on.



Mitä pidit, kommentoithan alas :)


Haluan vielä kiittää Miklua parhaasta keikasta ja kiitos Eckerö Line oli mahtava reissu!
Pauski

9 kommenttia:

  1. 👍❤Siis vähänkö upea kokemus on varmasti ollut!:D

    VastaaPoista
  2. Ja sen kyllä huomaa että editointiin on nähty vaivaa x))

    VastaaPoista
  3. Haha mäki näyn sun videol mun kaverin kaa xD tos ku kilistelette ja kuvailette teidän lasei nii siel vasemmal taustal istutaan pöydän äärellä, kaveril vaaleenpunane huppari ja mulla musta takki 😂

    VastaaPoista
  4. Varmaan tosi hieno elämys! Oon viimeksi käynyt vuosi sitten Hartwallilla Kaija Koon keikalla, eli siitä on jo vierähtänyt oikeasti tovi. :)

    https://finnlandsnorsk.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis todellakin oli elämys, koska mikael on mun lempilaulaja

      Poista

Mitäs diggasit? :)