Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Wish List Just Nyt! #BT

En tiedä pitääkö ketään muu tällaisia listoja omalla puhelimella tai tietokoneella. Joten nyt sain mahtavan idean ja päätin, että voisimme blogitiimi porukan kanssa kertoa omista toiveistamme. Minulla tämä wish list on enemmän tällainen tavaroiden ostoslista. Tämän kertaisesta ostoslistalta löytyy kauneuteen liittyviä tuotteita.



Naked 2: Olen jo pitkään havitellut hankkivani lisää nude meikki paletteja. Koska ainakin itse olen huomannut, että olen ihminen joka tykkää aika neutraalista ja ruskehtavasta silmämeikistä.

Make up forever: Itse nautin hyvin paljon peitevoiteesta, koska sillä saa todella kuvan lopputuloksen ja normaali meikkivoideen kanssa. 

Meikki siveltimiä: Niitä ei voi olla koskaan liikaa. Mutta ainakin minulla niitä on liian vähän. Mutta jos vaan budjekti joustaa, niin niitä on tulossa lisää!

NYX:  Minusta NYX:in huulituotteet on se juttu, joten miksipäs ei. Havittelen aika nude ja rusehtavia sävyjä, minkä kaikki jo tietääkin.


"MITÄ SINUN WISH LISTILTÄSI LÖYTYY?"

Pauski



4 kommenttia:

  1. Siis peitevoide ja meikkivoide on aina pelastus!
    Me tykätään erilaisista silmämeikeistä mut sä ootki varmaa jo huomannu et kuolaan aina niidem värikkäiden luomivärien ja eyelinerien perään xDD
    Ihana postaus x3
    Toivottavasti saat jotain noista x33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulle kyllä sopiikin hyvin räikeet värit verrattuna minuun, mutta hei kiitos!

      Poista

Mitäs diggasit? :)