Welcome to my blog

Welcome to my blog

perjantai 2. joulukuuta 2016

Jouluisia elokuvia Netflix #JK2016

Minulla on pitkän pohdinnan takana tämä postaus. Tänään on vuorossa 2 päivä joulukuuta eli toisen luukun aika.  Jouduin tossa marraskuussa jonkin verran jännittämään, että millaisia jouluisia leffoja Netflixiin tuleen. Koska jos niitä ei olisi tullut, tämä postaus olisi kaatunut siihen. Mutta minun helpotukseni niitä tuli, joten mennään postauksen pariin.🎅🏻
Kuva

 Minä itse pääsen parhaiten jouluiseen tunnelmaan katsomalla jouluun liittyviä elokuvia. Joten tämän päivän aiheena ajattelin käydä läpi Netflixin joulu leffoja, joita olen nyt katsonut. Kommentoithan alas, jos tiedät lisää jotain hyviä. En kerro teille sitten mitään juonesta, saatte ihan itse katsoa ne leffat :)

Ensimmäinen ihan ehdoton lempparini tänä vuonna on ollut A Royal Christmas. Leffana se oli hyvin mukaansa vetävä ja koko ajan kuitenkin tapahtui jotain ja se ei ollut sellainen perinteinen joulu elokuva. Suosittelen :)
Kuva

Seuraava suosikkini Netflixistä on Angel Of Christmas. Voisin sanoa, että voisin katsoa tämän jopa uudestaan. Se oli oikeasti todella hyvä ja mielenkiintoinen

kuva
Sitten haluan jakaa teille viellä yhden joka vuotisen kestosuosikin. Jonka olen nyt varmaan viimeisen parin vuoden aikana joka joulu katsonut, eli Christmas With The Kranks. Minulle on ehkä tämän leffan katsomisesta muodostunut vähän niinkuin jouluperinne.

Kuva
Siinä oli sitten taas tänäinen postaus. Huomio eiliseen, minulla on jo enemmän joulumieltä. Koska minulla on paljon parempi olo, kuin eilen. Ja nyt sitten vielä muistutus. Muistathan mennä lukemaan eilisen postausen. Siellä voi osallistua Joululahja arvontaan. Pääset osallistumaan TÄÄLTÄ ARVONTAAN!

Ja nyt vielä sellaista pyytelisin, että heittäkäähän tähän kommentteihin Joulu aiheisia Q&A kyssäreitä. Koska vink vink sellainen postaus saattaa olla tulossa. Kiitos kun luit taas kerran ja nähdään seuraavan postauksen parissa huomenna 🎅🏻.

Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)