Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 6. joulukuuta 2016

Minun itsenäisyyspäiväni #JK2016

Mahtavaa itsenäisyyspäivää Suomi 99-vuotta! Ensi vuonna jo sata vuotta, minusta se on aivan käsittämätön määrä. Ajattelin tehdä teille tänään tekstin minun itsenäisyyspäivästä, joten lets aloitetaan.

Minun päiväni alkoi sillä, että heräsin aamulla aikaisin töihin. Minun voroni kesti pitkät 10 tuntia. joten oli mukava päästä klo 17.00 himaan töistä. Kun sit himaan pääsin, katselin televisiosta tulevaan paraatia ja nautin olostani. Sen jälkeen päätinkin mennä kuvaamaan ulos, koska halusin testata kameraani kuun kuvaamisessa ja tollanen siitä sitten tuli :)



Jos joku on kiinnostunut, millaiset asetukset minulla on ollut, kannattaa laittaa tohon alas vaan kysymyksiä. No sitten kuvien jälkeen pääsin saunaan lämmittelemään. Tykkään oikeasti saunomisesta. Sitten sen jälkeen katselin linnanjuhlia ja yritin pohtia keitä sinne olisi kutsuttu. Katsoitko itse linnanjuhlat? Mutta nyt kirjoitan tätä ja suunnittelin lähteväni jo nukkumaan, koska olen herännyt aamulla niin aikaisin. Että voisin vaan nukahtaa tähän. 

Muistathan osallistua arvontaa. Ihan ensimmäisestä kalenterin luukusta.

Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)