Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 27. joulukuuta 2016

Minun vuoteni 2016 VLOG kooste



Ensinnäkin haluan kiittää kaikkia blogini seuraajia. Koska on ollut todella kiva vuosi. Oon saanut todella hyvää palautetta mun blogiin liittyen. Ja sen vuoksi oon saanut todella paljon motivaatiota jatkaa teille blogin tekemistä. Mutta kiitos siis teille ja toivottavasti nähdään taas vuoden 2017 postausten parissa! Tämä on myös minun vuoden viimeinen postaus ja samalla blogitiimipostaus tammikuulle. Joten Kiitos.



Toivottavasti tykkäätte :)

Pauski

5 kommenttia:

  1. Siis näytät niin vaaleahiuksiselta tos thumbnailis! XD
    Ja meinasin pillahtaa itkuun ton introm kohal koska siitä on tullu niin pysyvä osa sun blogii :")
    Ja sit se mikael gabriel risse keikka ja ne kaikki pätkät mis olit kaveriem kaa :"). Ja se antti tuisku (ana tude;-) ) juttu ja se "hei ja tervetuloa videon pariin"-mashup veti mut ihan reps xD ja samalla tajusin et aikaa on kulunu ja olin ihan ei xDD kuinka miten xDD
    Ja sit se "ai painoit sä pusunappia?" xDDD reps vaaa
    Mut jooh onnellista uutta vuotta sulleki x))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ja ihanaa uutta vuotta sullekin.

      Poista
  2. hyvää uutta vuotta sulle Pauski! toivottavasti teet ens vuonna yhtä kivoja videoita ja postauksia muutenkin! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella hyvää uutta vuotta sinullekin! Ja todellakin palaan vlogien ja postausten pariin heti tammikuun alussa, kun saatte muutto vlogia. :)

      Poista
  3. uuh
    en tiennykkää et sulla on tollasia planeja x))
    odotan muuto vlogeja innolla hah x))

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)