Welcome to my blog

Welcome to my blog

tiistai 3. tammikuuta 2017

Mitä kuuntelen tammikuussa 2017?

ajattelin, että rupean tekemään joka kuukausi "Mitä kuuntelen..." sarjaa. Eli joka kuukausi tulee sen kuukauden top 5 biisit ja niihin linkit spotifyyn. Eiköhän aloiteta?


Ensimmäinen laulaja on niin arvattavissa jo. Tai ainakin ne tietää, jotka on seurannut mun blogia. Eli se on Mikael Gabrielin Loistat Pimeäs.


Sitten tässä kuussa olen myös innostunut tälläisestä biisistä, kuin you're gonna go far, kid.


Olen lähi aikoina innostunut joistakin biiseistä, jota olen joskus aikaisemmin kuunnellut. Yksi niistä biiseistä on Evelina Honey.




Olen myös ihastunut tässä kuussa Twenty one pilotsin biiseihin. Joten mun kaksi viimeistä biisiä on Ride ja Heathens


Kiitos, että luit uusimman postauksen. Nähdään sitten seuraavan kerran varmaankin muutto vlogin parissa.

Pauski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitäs diggasit? :)