Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Tammikuun inspiraatio kuvat

Taas on se aika kuukaudesta, kun mä jaan teille mun kuukauden unspiraatio kuvia. Kuten muistetaan kaikki kuvat on we hert it sivustolta ja kyseiset kuvat on täältä. Minua on tämän kuukauden kuvissa inspiroinut eniten koulu ja sellainen kuvaaminen jossa on siis työpöytä, tietokone ja muuta tavaraa. Vink vink sellaisia kuvia on tulossa lähi aikoina instagrammiin. Voitte muuten käydä seurailemassa mua tosta sivupalkista instagrammissa, we heart it, ja blogit.fi sivustolla. Nyt kun päästiin asian ytimeen, niin haluaisitteko tohon sivupalkkiin vielä mahdollisuuden seurata mua snäpissä? Koska snäppäilen aika paljon. 

Mutta joo eli eiköhän siirrytä mun kuukauden inspiratio kuvien pariin?🆘🙉😘










Kommentoihan alas, mikä oli kivon kuva?

Pauski



2 kommenttia:

  1. Tykkään itse eniten ensimmäisen kuvan värimaailmasta. Myös kolmas kuva on kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minusta myös ensimmäinen kuva on kyllä kiva.

      Poista

Mitäs diggasit? :)