Welcome to my blog

Welcome to my blog

torstai 19. tammikuuta 2017

Tarvitsen apua päätökseen.

Eli olen ajatellut tilata netistä minun Macbookiin sellaiset kuoren koristeet,  jotka näyttävät kaikki ihan super kivoilta. Laitan tähän alas muutamia vaihtoehtoja. Kertokaa mulle tohon alas, mitkä niistä olisi parhaimmat. Koska itse tykkään monesta niistä ideoista, joten annan nyt tämän blogin lukijoille vallan sanoa, minkä niistä minä hankin!

Tässä tulevat kaikki vaihtoehdot:








Kertokaahan tuohon alas, että minkä näistä tilaisi? Kiitos, kun luit!

Pauski


9 kommenttia:

  1. Ite saattaisin valita ton perusmarmorin, mutta jotenkin uskon että sulle sopis parhaiten toi ensimmäinen! :-) Ihanan värinen! ♥

    VastaaPoista
  2. Musta kaikki on kivoja, mutta oon niin rakastunut nyt marmorikuvioon että ottaisin varmaan kolmannen. Toisaalta ekassa on tosi hienot värit! :)

    kuviteltu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin tykkään kamalasti tosta marmorista

      Poista
  3. Itse tilaisin marmorin jos oma kone olisi :)

    VastaaPoista
  4. Toinen tai kolmas :-) marmori on tosi kiva mutta myös yleinen.

    VastaaPoista
  5. Eka ja kolmas on kivoja :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)