Welcome to my blog

Welcome to my blog

sunnuntai 12. helmikuuta 2017

Huppari,jossa on Faktoi ja Tasoi

Eli tilasin tossa noin 3 viikkoa sitten Faktoi verkkokaupasta hupparin. Värissä Musta ja siinä edessä lukee tietenkin Faktoi. Ajattelin, että joudun odottaa hupparia yli 2 viikkoa, mutta se tulikin 3 päivässä. Olin todellakin yllättynyt, koska olin oikeasti varautunut pitkään odotusaikaan. Huppari makso itsessään 59.90 € mut siihen päälle yli 7 € postikulut, niin hinta lähetelin 70€. Mutta en voi sanoa, että olisi ollut huono ostos. Ostin tämän koossa M ja se oli juuri sellainen sopivan kokonen. Tykkäsin eniten tästä materiaalista. Se on mukava ja pehmeä päällä.


Tietenkin yksi syy, miksi ostin kyseisen hupparin. On se, että Ajattelin laittaa sen 17.3 Mikael Gabrielin Himmee Tour keikalle. Koska Onhan tämä huppari periaatteessa Fanituote. Mutta oon siis muutenkin tykästynyt hupparin yksinkertaisuuteen ja tuohon tekstiin, mitä edessä lukee. Eli FAKTOI! Joos tässä oli mun faktoi teille, eli nähdään seuraavan postauksen parissa.

Pauski

2 kommenttia:

  1. Moii, minkä mittane oot? Ois kiva tietää et uskaltaisin tilata ton hupparin? Niin mite pitkä oot? Et tiiän onko liian pitkä jne..

    VastaaPoista
  2. Oon 171cm. Ja mulle toi on jus sellainen sopiva. Ja tilasin sen siis koossa M. Toivottvasti tästä oli apua.

    VastaaPoista

Mitäs diggasit? :)